RC truckmeeting 22 augustus 2009

22 augustus 2009 organiseren we weer een RC truckmeeting!!!

Wegens doorslaand succes 6 juni jongstleden hebben we alvast een volgende meeting gepland. Deze dag willen we graag ook met belangstellenden praten om eventueel een (beginnend) demoteam/showteam van de grond te krijgen.

Meerdere aanmeldingen (liefst voor de hele dag natuurlijk) zijn van harte welkom. Meeting/demo begint als de winkel geopend wordt (9 uur) tot sluitingstijd (17 uur). Dus een ieder die zin heeft om even te buurten kom langs zou ik zeggen!!
Meer info over plaats en route: Nils Ester Modelshop Oudega

Deelnemerslijst 22 Augustus 2009 Oudega:
1: Sjon Rozenberg
2: Klaas Zuidersma
3: Chris Cross
4: Marcel (rottierood)
5: Frisian Outlaw
6:
7:
8:
9:
10:

Graag opgave via PB aan mij, zet ik je bij de lijst op.

Sjon

Laatst bewerkt:
:(

Ik heb die dag al andere verplichtingen.

:( :(

Maar met afgelopen zaterdag hebben we wel mooi de krant gehaald.
:mrgreen:

weekbladactief.jpg

Dit kwam ik tegen in het weekblad Actief, een van de lokale sufferdjes die je ongevraagd hier in Dr888 in de brievenbus geschoven krijgt.

Laatst bewerkt:
demodag oudega

hier jeroen even uit assen denk niet dat ik me truck dan al klaar heb maar probeer er zeker bij te zijn was afgelopen weekend ook helemaal top dus ik kom

Jeroen: Check PB !!

De rest: ik ga zaterdag lekker op vakantie, 3 weken Kroatië. Mocht je dus gen reactie krijgen op een PB oid kan dat kloppen.... ;)
Ik ga wel proberen zo nu en dan uit mijn luie stoel te komen om een internetcafe op te zoeken maar beloof niets....... hahaha

Sjon

Jeroen: Check PB !!

De rest: ik ga zaterdag lekker op vakantie, 3 weken Kroatië. Mocht je dus gen reactie krijgen op een PB oid kan dat kloppen.... ;)
Ik ga wel proberen zo nu en dan uit mijn luie stoel te komen om een internetcafe op te zoeken maar beloof niets....... hahaha

Sjon

Sjon bij deze alvast een goeie vakantie!!!

enne 1 tip:

BLIJF IN DIE STOEL HANGEN!!!!!!

:(

Ik heb die dag al andere verplichtingen.

:( :(

Maar met afgelopen zaterdag hebben we wel mooi de krant gehaald.
:mrgreen:

weekbladactief.jpg

Dit kwam ik tegen in het weekblad Actief, een van de lokale sufferdjes die je ongevraagd hier in Dr888 in de brievenbus geschoven krijgt.

heey klaas wat sta je er als een zoutzak man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is leuk dat we daar nog een keer kunnen rijden maar ik vind twee maanden tussen ruimte wel een erg groot gat...

Robert

Het is leuk dat we daar nog een keer kunnen rijden maar ik vind twee maanden tussen ruimte wel een erg groot gat...

Robert

Zeg Robert, kunnen wij deze zomer zoiets ne keer nie organiseren hier in Belgie, een internationale bijeenkomst, ik ben er zeker voor te vinden.
Alle krachten verenigen??

Steve

Robert

Tja, je zit met de zomervakantie hé. En aangezien wij het voortouw nemen op dit te organiseren moet het ook in onze agenda passen.
Dit bedoel ik niet verkeerd !! We hebben deze datum geprikt zodat we er zelf ook bij kunnen zijn, wat we natuurlijk heel graag willen. Het was namelijk super gezellig laatste x!!!
Sjon

Laatst bewerkt:
Staat op de agenda, weet nog niet of ik kan, ligt er aan hoe de verbouwing van de woning gaat. Daarom kon ik afgelopen zaterdag ook niet. 15 augustus hebben we zelf een demo in Zwolle met bigscale en nitro auto's, dan gaat ie wel mee, 2 weken geleden bij een demo was er ook veel bekijks daarvoor.

Zie net dat ik die week ervoor nachtdienst heb, dus zaterdagmorgen pas thuis ben, hmmmmmm, maar even snel slapen tot een uur of half 10, met een uurtje ben je er ook wel dacht ik. We zullen zien wat het word.

Hallo V8man,

Nou, dat is een hele mooie combinatie zeg, ook de naloop stuuras staat heel mooi op de trekker, SUPER hoor !!

Die komt me bekend voor.
Volgens mij is daar hier een bouwverslagje van geweest?

je truck hoeft niet klaar tezijn!!!

als hij maar rijd!!

Kan nu nog even niet echt toezeggen, maar probeer dan mijn truck aan het rijden te krijgen.;)

Zal dan alleen nog lang niet klaar zijn.:(

Reserveer de 22e augustus al wel vast voor deze meeting.

P.s. een demoteam heb ik ook wel oren naar. :p :lol:

Back