RC trucks Texel

Hey Truckvrienden,

Helaas heb ik het niet kunnen vinden op internet dus probeer het maar via deze weg. Weet er iemand misschien of er een modelclub is op Texel die ook bezig is met modeltrucks?

Ik ben zelf in het bezit van een Daf Xg 105 SCC en omdat ik vanaf mei stage ga lopen bij Natuurmonumenten op texel kan ik daar maby een beetje bijknutselen voor mijn truckkie...

Tot krabbels

Hallo Martin,

Ik heb geen idee of er een club cq verening is op Texel. Maar jouw DAF vind ik wel gaaf. Is zeker een Wedico cabine!!! Heb je daar ook foto's van. En wat voor onderstel zit er onder? Is die ook van Wedico?

Hallo Martin,

Ik heb geen idee of er een club cq verening is op Texel. Maar jouw DAF vind ik wel gaaf. Is zeker een Wedico cabine!!! Heb je daar ook foto's van. En wat voor onderstel zit er onder? Is die ook van Wedico?

Ten eerste wil ik je danken voor je compliment voor mijn dafje.
Ik ben er zeker ook trots op en moet hem vanaf morgen ook even missen omdat hij uit logeren gaat bij Hobma. Ik moet de electra etc. nog aansluiten maar daar ben ik niet echt handig in en omdat mijn eerste is weet ik ook niet goed hoe het moet en door tijdgebrek mag hij uit logeren ;)

Het is inderdaad een Wedico cabine en een wedico chassis. Hierbij foto's van mijn truckie: wedico-daf-xf-105-scc

De foto in schermafbeelding is genomen in het Daf museum. Zeker een aanrader voor truck- en vooral DAF liefhebbers.

Zal als mijn dafje terug is nieuwe foto's nemen als hij klaar is, met rijdende foto's en hoop in de toekomst een mooie (zwarte) trailer te maken!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back