RC truggy

Waarom een nieuw topic openen?
nitro-r-c-truggy

Wees slim, als je een beginnen bent en je met deze leuke hobby wilt starten kan je beter bij een winkel dichter bij huis iets kopen, de winkelier kan je bij de aankoop en ook na de aankoop helpen. Neem van mij aan dat geen enkele webshop en zeker over de grens niet, dat niet doet.

Ja, ik neem aan dat het budget niet zo groot is gezien je keuzes maar begrijp dat met veel producten de kwaliteit met de prijs komt....

Laatst bewerkt door een moderator:
Het zou helpen als je aangeeft wat "hier in de buurt" betekend.....

Het begint zwaar irritant te worden met het advies on geen Nitro te nemen.

Met wat je ook begint, je zult het moeten leren en je zult dingen kapot rijden dus zal je aan onderdelen moeten kunnen komen.

je woont in aalst....
mischien deze modelbouw zaak in aalst
RC Modellen | Modelbouw Aalst

Google-is-your-friend.jpg

Had ik ook al eens bekeken,
maar eigenlijk is mijn max. budget ongev. €250 en aangezien er niets aan ongev. die prijs is...

probeer maar eens een traxxas nitro rustler ik ben ook beginner met nitro en toch is nitro rustler daar geschikt voor,hij is makkelijk aftestellen,hij is makkelijk te besturen,hij is lekker snel en krachtig en van goede kwaliteit het is echt je geld waard geloof me

Zoek de verdraaiing.... eerst zeggen dat er geen winkel in zijn buurt is, dan dit aangeven:

ik woon in belgie, oost-vlaanderen aalst

En hoppa, na een antwoord dit geven:

Had ik ook al eens bekeken,
maar eigenlijk is mijn max. budget ongev. €250 en aangezien er niets aan ongev. die prijs is...

Hoe dan nog beweren dat er geen winkel in de buurt is?
Het mag duidelijk zijn dat he beperkte budget bepalens is....

heeft iemand hier ervaring mee ?

300 dollar... even mee rekenen.. bij invoer belasting betalen 19% en dan nog invoerrechten. De prijs gaat richting de 400 dollar... Dan met de lage Euro betaal je toch even 330+ euro wat buiten je budget van 250 euro ligt.

Stille hint: koop een Kyosho Inferno Neo voor 280 euro, is dan wel geen truggy maar wel een leukle offroad met een goede support

Back