RC vlieger, iemand info??

• Topicstarter Topicstarter Snoekel
  • Startdatum Startdatum
S

Snoekel

Guest
Iemand wel eens een accu-pack met ontvanger, servo's en motor onder een vlieger gehangen?

Dat is precies wat ik van plan ben, soort van skysurfer te maken maar dan in een minimale setup. Die vliegers (matrassen 120cm) liggen voor 10 eurie bij de Blokker, moet met knutselwerk te doen zijn voor weinig......

Ik ben benieuwd of iemand hier weet of er op andere forums draadjes lopen over dit soort projecten.

Grt
Patrick

Haha, zijn die matrassen zo goedkoop joh? :D Ik dacht dat ze peperduur waren. Ben benieuwd of et lukt.

Ik heb wel al et idee gehad om een vlieger in de vorm van een vleermuis ofzo te maken met een rudder erop zodat je em rond kan sturen met et touw gewoon aan een staak in de grond. :P Een soort stuntvlieger voor techy's ;)

Patrick, de titel geeft geen enkele informatie over wat je zoekt. Je kunt de titel aanpassen door je bericht te wijzigen. Een duidelijker titel geeft betere resultaten.

Om te weten of er eerdere discussies zijn geweest kun je zoeken op 'vlieger*'. Het sterretje in de zoektekst zorgt ervoor dat je alles vindt wat met 'vlieger' begint, dus ook 'vliegers'. Je zou ook op 'para*' kunnen zoeken, dan vindt je discussies met 'parachute' , 'parapente' en 'parasail'. De zoekfunctie vind je bovenaan elke pagina, rechts van het midden.

@Rob: Heb idd de titel aangepast, misschien iets duidelijker zo?
Alleen het zoeken op vlieger leverd weinig op. Je krijgt dan 1247 resultaten, maar dat ligt in het feit dat iedere piloot zich ook vlieger noemt.... :D

@Freakazoid: Ja, ik heb er net eentje wezen halen, 9,99 euro om precies te zijn. En ziet er nog redelijk degelijk uit ook voor dat geld.

Alleen onze belgische vrienden noemen zich "Vlieger" denk ik. :P

Heb je mischien fototjes van die vlieger?

Back