RC vliegsimulator voor Android

bdoets

Vriend van modelbouwforum.nl
Forum veteraan
Ik heb pas een Samsung tablet gekocht en ben voorlopig nog druk om daar alles in- en weer uit te krijgen, maar leuk speelgoed.

Helemaal sinds ik in de App store de app PicaSim ontdekte. Een RC simulator met een heel redelijke keuze aan modellen (vooral zwevers, maar ook ander spul) en een boel landschappen, van vlaklandthermiek tot soarklippen.
Ik vind het voorlopig nog verdraaid lastig om ermee te vliegen - er zijn uitgebreide instelmogelijkheden van van alles en nog wat, maar er is geen manual en het is niet helemaal duidelijk wát je precies beinvloedt. Maar ik ben er nog maar net mee bezig.
Helemaal leuk werd het voor mij als deltavlieger toen ik bij de -apart downloadbare- modellen ook een deltavlieger ontdekte!

Ik wilde het toch maar even melden, als je toevallig een Android apparaat hebt, toch maar even downloaden: PicaSim.

Bart.
leuk man ,maar kijk uit bij het steeds terugkomende update,s .
Ik draai geen update,s van samsung meer nadat ik dat wel had gedaan en de boel echt kak begon te lopen .
IK heb toen een reset gedaan ,alle foto,s ed stonden er wel op alleen de apps was ik kwijt .
Maar dat is geen probleem ,ook was ik weer verlost van reclame op youtube .
Maar het blijft een leuk ding ,

Ik blijf dit draadje wel volgen of je hem goed aan de praat krijgt .

Groeten Wiebe.

Gratis in google play zijn:
-Leo's RC Simulator
-Absolute RC Plane Sim
-Absolute RC heli

Geen idee of het werkt op jouw toestel.
De laatste 2 werken bij mij (novo7 adv 2)

Een simulator is voor mij een 'zender' in handen op de usb poort.
Misschien komt dat nog voor android.

Laatst bewerkt:
Back