Mijn modelvrachtwagen schaal 1 op 16 heeft 4 aangedreven assen. Voor de aandrijving gebuik ik 2 E- motoren van Gamma 14,4 Volt boormachines met een 12 volt 10Ah loodaccu die ik nog moet aanschaffen. Ik wil graag de RC besturing voorbereiden en wil de 3-versnellingsbak met een servo sturen met een pook en dus ook een achteruit stand. In Neutraal moet ik een servo kunnen bedienen die een wisslbak bediend waarmee dan niet de vesnellingsbak aangedreven wordt maar een lier.
Verder is er natuurlijk de besturing van de beide voorassen en de snelheidsregelaar van de beide motoren.
In de toekomst wil ik er een trailer achter bouwen met een electrisch startende benzinemotortje die een wisselstroomdynamo van een gewone personenauto aandrijft zodat ik een beetje het idee krijg dat het allemaal nog echt is.
Als de trailer afgekoppeld is moet alles ook kunnen draaien,
ik wil ook een hydraulisch syteem om de poten in en uit te schuiven.
WIe kan mij adviseren over de keus van de zender/ ontvanger? Ik weet al dat ik een 4 kanaalls zender nodig heb waarvan een wordt gebruikt voor een multiplier van 4 evt 8.
Is een computerzender nodig, het is toch geen vliegtuig of heli?
Zijn er straks twee ontvangers nodig? Een op de truck en een op de trailer?
Hoe zou een schema eruit moeten zien?
Ik wil graag zonder kwartsen werken.
Vast bedankt.............
Dieseldick
Verder is er natuurlijk de besturing van de beide voorassen en de snelheidsregelaar van de beide motoren.
In de toekomst wil ik er een trailer achter bouwen met een electrisch startende benzinemotortje die een wisselstroomdynamo van een gewone personenauto aandrijft zodat ik een beetje het idee krijg dat het allemaal nog echt is.
Als de trailer afgekoppeld is moet alles ook kunnen draaien,
ik wil ook een hydraulisch syteem om de poten in en uit te schuiven.
WIe kan mij adviseren over de keus van de zender/ ontvanger? Ik weet al dat ik een 4 kanaalls zender nodig heb waarvan een wordt gebruikt voor een multiplier van 4 evt 8.
Is een computerzender nodig, het is toch geen vliegtuig of heli?
Zijn er straks twee ontvangers nodig? Een op de truck en een op de trailer?
Hoe zou een schema eruit moeten zien?
Ik wil graag zonder kwartsen werken.
Vast bedankt.............
Dieseldick