RC-Warbirds Spitfire

Heeft er iemand ervaring met het aanschaffen van een ARF van RC-Warbirds? Vooral de warbirds met prop aandrijving. Zo ja, wat zijn je bvindingen.
Ik ben zelf zeer geintreseerd in de Spitfire van RC-Warbirds. De details zien er gewoon goed uit. En wil het toestel ook met retracs uitvoeren.
http://www.rc-warbirds.com/product_info.php/cPath/64_85/products_id/372

fsk_spit_full.jpg
fsk_spit_parts.jpg

Alvast bedankt
mvg Rob.

Dat klopt maar dat waren kits van RBC volgens mij. Dus kun je die beter direct bij Rob zelf bestellen of bij verspaged in Eindhoven.
Maar het gaat mij om een klein toestel voor een 6/3D. Deze zit nu in de Cessna. Moet daar voor mischien iets anders bedenken.

Groetjes Rob

En die mustang dan?? Die gaat toch wel vliegen op de fly-in?

Min of meer off-topic:
Ik zoek een zelfde kistje maar dan wel een kit, die van RBC hebben meestal geen landingsgestel. Wil eigenlijk een Me 109 met landingsgestel en goed te vliegen op 3s Lipo......
is om te bouwen in de winter...iemand links of suggesties

Ik heb denk ik nog tekeningen voor liggen Bas. FF kijken. Zal je dan zo snel mogelijk mailen.

Maar ik wil graag ervaring van dit bedrijf met deze type toestellen!!! :lol:

Groetjes Rob.

Het plaatje van die Spitfire is een model van Flying Styro kits.
Deze zijn naar mijn mening goedkoper als je die bij www.modellbau-bichler.com besteld. Zij hebben veel verschillende WWII modellen in hun programma, en zijn ook zonder aandrijving te bestellen.
Volgens de recencies moeten deze kistjes goed vliegen, ze zien er in elk geval mooi gedetailleerd uit.

Parkflieger blijkt duurder te zijn dan modellbau-bichler. Het scheelt inderdaat veel geld. Nu weer te veel keus van modellen. Toch goed over na denken.

Alvast bedankt Rob.

Back