RC Zeilboot Zondag 10-4-2011 Braassemmermeer

Modelzeilers opgelet.
As zondag 10 april 2011 wordt er weer een Open ROB gezeild op de Braassemmermeer.
De eerste start is om 10:30.
Heb je zin om mee te doen of om eens een keertje te komen kijken grijp dan nu je kans.:yes:
Het huidige startveld bestaat tot nu toe uit M-klasse, enkele Skûtsjes, IOM en soms een A-klasse.
Een leuk en gezellig gebeuren waar je wel geacht wordt enige basis zeilregels te kennen. We willen het graag leuk houden en tegen het eind van de middag ook weer zonder schade huiswaarts keren.
Een uitdagend baan wordt onder de deskundige leiding van John ingelegd en op de Braassem zijn de natuurlijke omstandigheden altijd een extra factor om rekening mee te houden, maar de voorspelde 2-3bf hoeft voor niemand een probleem te zijn.
Ben je benieuwd en wil je meer weten of je zelfs meedoen maak dan gebruik van de volgende link Welkom bij LMS .

Lokatie:
WSV Braassemmermeer
Noorderhem 2
2371EC Roelofarendsveen

jammer, ik kan die dag niet.
Moet er wel bij zeggen, dat ik een complete noob op het zeil gebied ben, en al bijna 3 jaar een mooie zeilboot in mijn schuur heb staan......

Wat een prachtige dag was het afgelopen zondag met 100% zon en 2-3bf wind.
Een prima dag voor de RC zeilboten en hun eigenaren op de steiger.
Jammer dat er weinig reactie op de uitnodiging gekomen is, maar het was pas de eerste keer en het zal wel wennen zijn dat ook de zeilers tussen al de Off-Road meetings een plekje nemen.;)

De volgende zeilwedstrijd is komende zondag (17-4-2011) voor de M-klasse (Marblehead) in Den Bosch.
Zie voor meer info de KOM site www.radiozeilen.nl

Voor de tourzeiler is er op 8 mei 2011 weer de jaarlijkse "Tour Fossa Hadrianus" de modelzeiltoertocht over de Vliet met de start in Leidschendam.
Zie voor meer info de HMBC site: www.hmbc.nl/ (er bestaat nog een kleine kans dat dit evenement niet doorgaat ivm werkzaamheden in en rond de Vliet)

Laatst bewerkt:
Back