RC302 receiver

• Topicstarter Topicstarter sander73
  • Startdatum Startdatum
S

sander73

Guest
Vanavond (grondtest) een flat patch direct op m'n Fatshark aangesloten en daarna via de RC302 naar de Fatshark. De laatste methode leverde het slechtste beeld op. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze ontvanger ? Kan er niet zo veel over vinden. Geschikt voor een tracker ?

Of dat we ervaring mee hebben of niet, die rc302 ( ik ken hem niet) levert slechter beeld op. Dan kun je hem wel in een tracker duwen alleen lijkt me dat niet verstandig.
2,4gHz en 5,8 gHz zijn er inmiddels in overvloed dus ik zou het daar niet op wagen.

Komt bij, sommige ontvangers werken niet lekker met een tracker. Ze vervormen de audio waardoor de tracker er niet veel meer van kan maken. 9 van de 10 keer gaat het perfect, maar 1 van de tien keer zoek je je rot en ligt het daar aan.

Nogmaals een rede om niet die ontvanger te gebruiken op een tracker. Het scheeld je een hoop werk, geloof me:rolleyes:.......

Bedankt voor je tip ! Ik had deze test vandaag ook zelf gevonden maar dat van die fabricagefout over het hoofd gezien. Lijkt erop dat deze ontvanger hem niet gaat worden bij m'n plan om een tracker te bouwen.

Back