RCBRMIN

Discussie in 'Model truckers' gestart door marcelinets, 1 mrt 2020.

  1. marcelinets

    marcelinets Guest

    Een verandering bij rcbrmin normaal zijn de verzendkosten tussen de E.30 / E.70, vorig jaar.

    Ik deed een bestelling vandaag a E.122,50 verzenden via DPD, exempt customs duty europe, verzendkosten E.8,- totaal bedrag E.130,50. via PayPal.

    Ik ga er maar vanuit dat er nog customs duty kosten bij gaan komen, normaal verzend men binnen de euro landen en zijn de verzend kosten hoger tussen de 30,- / 70,- euro.
    Beetje vreemd dat ik nu maar 8 euro verzendkosten moet betalen, verzenden met DPD. Verzend duur 5 tot 14 dagen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2020
  2. marcelinets

    marcelinets Guest

    Heb maar even een emailtje gestuurd om te vragen hoe dat kan met de verzendkosten.
     
  3. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    waar in de wereld zitten ze precies, kan het op hun website niet echt terug vinden......
     
  4. marcelinets

    marcelinets Guest

    Zitten in Chengdu CN. gevonden via google.
     
    Jan de Boeff vindt dit leuk.
  5. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.377
    Locatie:
    Achterhoek
    Misschien handig eerst de reactie af te wachten en dan info te geven. Normaliter verzenden ze zonder douane vanuit EU. Dat is dan wel adinistratief want spul komt uit China uiteindelijk. Maar met de huidige Corona gekte kan het tijdelijk wel anders zijn.
     
  6. marcelinets

    marcelinets Guest

    Als ik antwoord heb van rcbrmin zal ik dat ik melden, in verband met drukte duurt dat wat langer dat men antwoord staat op hun website.
     
    trialrolf vindt dit leuk.
  7. markioo

    markioo Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 dec 2007
    Berichten:
    6.443
    op site staat europa zonder douane gelul,zitten in china,zijn nu weer aan t werk na tijdje dicht te zijn geweest ivm corona
    ze sturen per bulk het naar duitsland vandaar wordt verder verz in europa,deden ook tijd via engeland maar ja das over
     
  8. marcelinets

    marcelinets Guest

    Wat een gezwam, Wacht nou eens rustig af wat Rolf en ik hebben geschreven.
     
  9. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    dus word het vanuit Duitsland verstuurd en dus zonder douane........
     
  10. marcelinets

    marcelinets Guest

    Niet alleen Duitsland,ook weleens gehad via een andere EU land. PS. wacht even tot ik antwoord van rcbrmin heb gehad aub.
     
    trialrolf vindt dit leuk.
  11. marcelinets

    marcelinets Guest

    Hieronder even de reactie van rcbrmin die ik vandaag kreeg.

    We set the freight according to the actually situation. We actually spend 10 euro shipping on your order.
    Due to the departure of some staff members email responce may take a long time, order processing and shipping is normal.


    All orders from the EU countries will delivered from the EU.
    There is no costums duties.

     
    Helicor vindt dit leuk.
  12. stoomertje

    stoomertje

    Lid geworden:
    20 jun 2018
    Berichten:
    825
    Locatie:
    Halsteren
    Rechtstreeks vanuit China is wel een dingetje. Ik moest onderlaast €120,- aftikken bij DHL. Dit is een oplossing die heel wat gunstiger is, geen exstra kosten waarvan je eigenlijk van tevoren niet weet wat er bij komt.
     
  13. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    duidelijk en goed verhaal toch, fijn dat ze voor de EU alles vanuit een EU Hub leveren.
    scheelt tijd en geld. :banana:
     
    trialrolf vindt dit leuk.
  14. marcelinets

    marcelinets Guest

    Bestelling is eindelijk binnen door fout bij DPD een dag later geleverd, adres gegevens klopte niet, een telefoontje naar DPD heeft geholpen.
     
    Jan de Boeff vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina