rcflightsim toffe simulator

hij is hier inderdaad al een keer langs gekomen. Heb toen even de demo gedownload. Beter dan FMS maar nog niet wat het zou moeten wezen in vergelijking tot aerofly o.i.d.

hallo, bij ou ook juist de edge als toestel bruikbaar? of kan je ook met andere vliegen.of moet je die 30dollar betalen vooraleer je met derest kunt vliegen?

greetz

Ik kon op mijn demo met de edge en met een heli vliegen.
Maar dat is al weer een paar maandjes terug maybe hebben ze nu een nieuwe versie van hun demo....

wilco1985 zei:
hij is hier inderdaad al een keer langs gekomen. Heb toen even de demo gedownload. Beter dan FMS maar nog niet wat het zou moeten wezen in vergelijking tot aerofly o.i.d.

Deze sim is ook niet even wat goedkoper dan Aerofly en consorten. Ik denk niet dat je deze vergelijking mag doen. Qua prijs krijg je er best wat leuks voor terug in ieder geval.

Waarom zou ik deze vergelijking niet mogen doen?
Het gaat bij een SIMULATOR om het realisme.
Als zij een simulator kunnen aanbieden die voor de helft van het geld gelijk of beter is dan afpd, helemaal top. Zoniet, dan kan hij nog wel goedkoper zijn maar dan hoef ik hem niet.
Realisme is het enige waar je een sim voor koopt.

wilco1985 zei:
Waarom zou ik deze vergelijking niet mogen doen?
Het gaat bij een SIMULATOR om het realisme.
Als zij een simulator kunnen aanbieden die voor de helft van het geld gelijk of beter is dan afpd, helemaal top. Zoniet, dan kan hij nog wel goedkoper zijn maar dan hoef ik hem niet.
Realisme is het enige waar je een sim voor koopt.

Mja daar kan ik weinig tegenin brengen he ;)

Nou ga jij voor een realistiche sim, echter anderen kunnen ook een sim kiezen om puur de besturing onder de knie te krijgen. Dit doet wel teniet aan het woord sim, maar dat terzijde.

Aangezien ik (nog) uit een ander perspectief kijk was de vergelijking in mijn ogen wat vreemd, maar ik snap hoe jij er tegen aan kijkt, en dan ben ik het wel met je eens.

Idd het is maar net wat belangrijk voor je is.
Als je geen eisen stelt aan realisme en puur op de prijs let dan is fms een goede keuze.

Back