rcgroups.com voor single channel modellen, doe ook mee!

Ton van Munsteren

Forum veteraan
PH-SAM
https://www.rcgroups.com/forums/sho...icial-Vote-for1st-half-of-2025-Building-Theme

Voor de single channel liefhebbers is dit je kans een leuk model te bouwen voor de zomer.
Voor het eerste half jaar van 2025 is er nu een stem mogelijkheid en de eerste daarvan is voor single channel.
Weet niet of er hier ook liefhebbers zijn om daar te stemmen om misschien ook mee te willen doen.
Het is een soort wedstrijdje dat bedoelt is om bouwers bij elkaar te krijgen voor een bepaalt thema.
Er valt niet echt iets te winnen of te verdienen is enkel om liefhebbers bij elkaar te krijgen en te bouwen.
Wat we kunnen doen als dat leuk is dat je daar gaat aanmelden en op de zijlijn wat mee posten.
Maar de modellen ook hier bouwen en met elkaar erover kletsen om van de zomer samen single channel te gaan vliegen.

Ik heb al van dat spul en het is erg leuk vliegen en prima te sturen maar ga zeker meer bouwen.

IMG_2469.JPG

IMG_2470.JPG

IMG_2471.JPG

IMG_2472.JPG

IMG_2474.JPG

Oja vergeet nog te melden dat het daar gaat om vintage en dat de modellen 50 jaar en ouder moeten zijn dus vanaf 1Jan tot 1975.
En als je een leuk model weet en wil bouwen post dat ook effe hier, want ben wel benieuwd wat jij gaat bouwen.

Gaat goed met de lijst op RCGroup hoop wel dat het allemaal MBF'ers zijn die daar stemmen en gaan meebouwen

Laatst bewerkt:
De votes gaan goed maar er is toch ook wat concurrencies in aantocht.

Heb al wat tekeningen op A3 geprint en aan elkaar geplakt nu maar wachten op 1 Jan om te mogen starten.
En een keuze maken welke ik nu echt wil gaan bouwen want der zit leuk spul tussen

Heb ook gestemd op RCGroups voor single channel omdat ik ergens (waar ook alweer?) nog een tekening heb van een Aermacchi Santa Maria ooit als bijlage bij de Aeromodeller gevoegd. Heb ik altijd nog eens willen bouwen en nu misschien gaat het gebeuren. Ideaal voor mijn verzameling escapements of misschien als galloping ghost model.
We zullen zien!

upload_2024-12-13_23-11-28.png
upload_2024-12-13_23-11-28.png

Een soort van neefje van de Shark Face....

Vinnum wel heel errug leuk...

Laatst bewerkt:
Back