RCHeliparts schaalmeeting 2010

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door Bonechopper, 21 nov 2009.

  1. Helifreak 007

    Helifreak 007

    Lid geworden:
    18 nov 2009
    Berichten:
    55
    Locatie:
    Rotterdam Area
    Ik wil ook iedereen bedanken voor deze SUCCESVOLLE dag in Hulten !!!!

    Staff van BLC voor de gastvrijheid (lekkere ouderwetse koffie trouwens hahaha), opkomst alle medepiloten vanuit NL, Belgie en Duitsland, MBF Forumvrienden, Staff MBF, opkomst publiek, 3D vliegers (leuke maatjes), aanwezigheid van de pers en fotografen. Zonder jullie allen was het NOOIT gelukt om dit tot een succes te leiden!!!

    Last but not least......Albertino Doomen, Inger en het hele staffcrew van RC Heliparts. Bedankt voor het sponsoren van zo'n groot evenement!!!

    Volgend jaar zullen het 2 dagen worden, omdat de opkomst volgend jaar voor 200% zal verdubbelen.

    Het was mijn eerste "Public Flying" en ik heb echt heeeeeel veel geleeerd. Bedankt voor alle complimenten, tips (zal ik zeker hard aan gaan werken) en geweldige kennismaking met iedereen.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  2. fox

    fox

    Lid geworden:
    20 jul 2009
    Berichten:
    45
    Dag heli freaks .

    Ik heb een berg foto’s, meen van iedereen wel wat te hebben en soms een hele serie .
    Ze komen volgende week wel op de site te staan addigitaal.nl .

    Als je foto’s wil hebben mail me dan op het adres van de website ,staat op de startpagina onderaan .
    Graag met heel je naam en liefst een kleine foto er bij van je met je vliegtuig dan weet ik wie je bent en dat is wat makkelijker voor mij met uitzoeken .

    De foto’s zullen vanzelf hier wel verschijnen J.

    groeten fox .
     
  3. willow

    willow

    Lid geworden:
    31 aug 2009
    Berichten:
    366
    Was zeker leuk. Mooie helis.

    Wat ik niet snap is al dat negatieve over de 3d vliegers. Ik was er rond 12:30 tot 16u en heb er 2 gezien. Een welkome afwisseling, en voormij rede om volgend jaar weer te komen.
     
  4. djamgils

    djamgils

    Lid geworden:
    22 jan 2010
    Berichten:
    277
    Locatie:
    Breda
    Ik vond het een hele geslaagde meeting. Niet normaal hoe gedetailleerd sommige heli's gebouwd zijn.

    Er werd volgens mij toch overwegend met schaalheli's gevlogen en tussendoor weleens 3d. Voor de echte schaal-freaks zal het misschien teveel 3d zijn geweest. Maar de gewone bezoeker ziet zo wel beide disciplines en zal hopelijk door 1 van de 2 aangestoken worden met het heli vliegen. Dus wat dat betreft vind ik het juist mooi dat er regelmatig 3d gevlogen werd.
     
  5. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.922
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Ben helaas pas 16 September weer terug in het land gekomen, en heb het dus gemist.

    Maar als ik naar de foto's kijk, ben ik bang dat ik mijn heli's niet eens uit de aanhanger had durven halen. Mooi spul daar, wat ik zo zag....

    Jammer dat ik het gemist heb, hopelijk volgend jaar wél van de partij (maar dan moet ik toch nog wat tijd besteden aan de afwerking van mijn heli's :p )

    Groet, Bert
     
  6. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.505
    Locatie:
    Heerenveen
    Ik sluit me aan bij Djamgils,

    Vond de hoeveelheid 3D wel meevallen en dat was naast al die prachtige schaalkisten ook erg indrukwekkend om te zien. Ik heb me er in ieder geval geen seconde aan geirriteerd :)
     
  7. Bone

    Bone Guest

    RCHeliparts Helimeeting 2011 - 11 & 12 juni

    Hallo allemaal,

    De evaluatie heeft plaatsgevonden en voor 2011 is besloten de meeting naar het voorjaar te trekken. De data? 11-, 12 juni of beide dagen. Het programma zal voller zijn, de show groter en de doelstelling is om uit te groeien naar een internationaal event. We zijn er nog niet aan uit of de meeting 1- of 2 dagen moet gaan duren. Vraag is, wat willen de deelnemers en het publiek?

    De eerste hebben zich al weer ingeschreven. Vanavond wordt de lijst weer actueel gemaakt.

    Organisatie RCHeliparts Helimeeting 2011
     
  8. Blue Bird

    Blue Bird

    Lid geworden:
    28 jan 2007
    Berichten:
    1.731
    Locatie:
    Kalken
    Hey Rob,

    't is zalig wijs dat er een derde editie komt van Helis over Hulten, maar ik vrees dat jullie nieuw uitgekozen data voor de Belgen héél ongelukkig zal liggen.
    Zondag 12 juni 2011 = Pinksteren!!!
    Traditioneel organiseert modelvliegclub SMAC in Sint-Truiden elke jaar op Pinksteren zijn helimeeting. Tijdens deze meeting zal er hoogstwaarschijnlijk ook een F3C-manche (kunstvlucht en schaal) doorgaan.
    Ik vrees bijgevolg dat er in 2011 weinig of geen Belgische helipiloten naar Hulten zullen komen als 12 juni jullie definitieve datum wordt.

    Heligroeten,

    Nick
     
  9. Volunteer

    Volunteer

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    525
    Locatie:
    Belgium / Limburg
    Als ik niet weg ben met het werk kom ik ook.

    Dus schrijf mij maar in.
     
  10. RHMCREW

    RHMCREW Guest

    Verschuiving datum

    I.v.m Pinksteren en onze Belgische vrienden wordt de meeting verzet naar 18 en 19 juni 2011

    Grz. De Crew
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2010
  11. Blue Bird

    Blue Bird

    Lid geworden:
    28 jan 2007
    Berichten:
    1.731
    Locatie:
    Kalken
    Met oprechte dank vanwege "de Belgische vrienden".
    Ik heb de datawijziging doorgegeven aan de Belgische agendacoördinator.

    Heligroeten,

    Nick
     
  12. Feagle3

    Feagle3

    Lid geworden:
    12 sep 2007
    Berichten:
    220
    Locatie:
    Dordrecht
    Jammer, valt precies midden in onze vakantie, wat mankeert er aan de oude locatie en datum ?

    Frans
     
  13. RHMCREW

    RHMCREW Guest

    Tjee Frans, da's zonde kerel. We hebben de datum bewust naar voren geschoven omdat we meer zekerheid willen hebben voor een kans op beter weer. En dan is het inpassen tussen de al geplande evenementen. Jammer dat je er niet bij kunt zijn.

    grz.

    RHMCREW
     
  14. will

    will

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    71
    Locatie:
    koningslust
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  15. Helibobter

    Helibobter

    Lid geworden:
    2 mrt 2008
    Berichten:
    137
    Locatie:
    Ergens in Maas en Waal.. (RMVC-Cumulus)
    Hierbij wil ik mij inschrijven voor de meeting met:

    Vario Bell 222 (19 jaar !!)
    EC-135 KLPD Trex 500


    Tot dan.
     
  16. Danny_b

    Danny_b

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    112
    Locatie:
    Pernis
    Helibobter dit is het topic van 2010 je kan beter even posten in het 2011 topic :)
     

Deel Deze Pagina