RCstore stopt ermee.

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Marco899, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco899

    Marco899

    Lid geworden:
    29 mei 2005
    Berichten:
    659
    Locatie:
    Hilversum area
    Ik zag dit bericht van de week in mijn mail en heb het hier op het forum nog niet gevonden. Daar gaat helaas weer een goedkoop dragonfly onderdelen adres.
    Hier het bericht:
    RCstore.nl zal over ongeveer 4 maand niet meer bestaan. De reden hiervoor is de 'verhuizing' naar een ander adres. De Dragonfly is al uit de catalogus genomen. Op het nieuwe adres zal oa. de Hummingbird FP als budget micro-helikopter verkocht worden. Daar zal eindelijk ook een brandstofhelikopter in de catalogus staan!

    Het zal over niet al te geruime tijd niet meer mogelijk zijn een account aan te maken op RCstore.nl. U als bestaande klant kan hier nog wel onderdelen voor uw Dragonfly of Honey Bee aanschaffen. Wanneer er nagenoeg geen bestellingen meer binnenkomen zal de winkel op RCstore.nl beëindigt worden.
     
  2. djpj

    djpj Guest

    Ja, ik kreeg dit bericht ook in mijn mailbox. Jammer. Ik was erg te spreken over rcstore. Goedkoop en goede service. Wie weet een goed alternatief? Ik heb wel meerdere webwinkels gevonden, maar hoe weet ik of ze betrouwbaar zijn? Iemand ervaring met andere winkels?

    Groeten,
    Pieter
     
  3. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    geen commerciele activiteiten, sluikreclame of winkelbesprekingen svp !!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina