D
DutchRC
Guest
Halloa mensen 
vreemd genoeg kon ik geen oud topic vinden over m'n Quanum XJ470
edoch: ik ben op et moment bezig met een opfris-sessie van die quad..
Zo Zag hij er uit:
En aan de binnenkant was het best een Zooitje
De ESC's horen eigelijk onder de motoren gemonteerd te worden, maar toen ik deze quad bouwde waren er niet veel ESC's te vinden die daar ook daadwerkelijk pasten
Inmiddels zijn ESC's gelukkig een stuk kleiner geworden.. En hebben we mooie PDB's met vanalles en nogwat.. Daarmee ziet de binnenkant er opeen een stuk beter uit
Ik had eerst een APM flight controller op deze quad zitten.. Daar had ik geen zin meer in, dus inmiddels zit er een SP Racing F3 Deluxe in.. En een Foxeer Monster v2 FPV camera (ingebowde OSD).. en een Aomway TX001 VTX
Daarna 3 programmeerbare LED strips toegevoegd..
En inmiddels is hij vliegklaar
Binnenkort meer over dit project in een video (met een re-maiden uiteraard)

vreemd genoeg kon ik geen oud topic vinden over m'n Quanum XJ470

Zo Zag hij er uit:

En aan de binnenkant was het best een Zooitje

De ESC's horen eigelijk onder de motoren gemonteerd te worden, maar toen ik deze quad bouwde waren er niet veel ESC's te vinden die daar ook daadwerkelijk pasten

Inmiddels zijn ESC's gelukkig een stuk kleiner geworden.. En hebben we mooie PDB's met vanalles en nogwat.. Daarmee ziet de binnenkant er opeen een stuk beter uit

Ik had eerst een APM flight controller op deze quad zitten.. Daar had ik geen zin meer in, dus inmiddels zit er een SP Racing F3 Deluxe in.. En een Foxeer Monster v2 FPV camera (ingebowde OSD).. en een Aomway TX001 VTX

Daarna 3 programmeerbare LED strips toegevoegd..

En inmiddels is hij vliegklaar

Binnenkort meer over dit project in een video (met een re-maiden uiteraard)