Reactie van de eigenaar ligthartmodelbouw

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Anonymous, 31 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voor de duidelijkheid :

    Ik ben wel KVK geregistreerd, heb een btw codenummer en invoervergunningen. Ik Lever aan kleinere dealers en winkeliers in het buitenland en partikulieren in de Benelux Ik doe netjes en beleefd zaken. Juridisch is alles in orde, ik betaal ook gewoon netjes belasting en doe veel voor mijn klanten. (klein of groot)
    Ik ga netjes om met concurenten en collega verkopers/aanbieders en ben niet gestart om de markt eens flink te slopen door absurde prijssstellingen neer te zetten.

    Ik koop ongeveer 6x groter in dan menig winkel. Helaas is het gewoon onmogelijk om alle merken en alle spareparts in voorraad te houden.
    Je zal mij in ieder geval geen kwaad horen spreken over andere aanbieders.

    Geen telefoonnummer heeft een simpele reden: ik beantwoord zo`n 300 e-mails per dag, dit gaat snel en de afspraken staan voor iedereen meteen duidelijk op papier zodat misverstanden vrijwel uitesloten zijn. Als ik extra mensen in dienst moet nemen om de telefoon te beantwoorden ga dit merken in je prijs. ook hou ik prive en zakelijk gescheiden en verkoop dus niet aan huis!

    Als je het niet vertrouwd, wees dan een vent en stuur een e-mail, of spreek me er persoonlijk op aan. Als de site bij jou niet goed of niet weerkt, laat het me dan weten, stuur gewoon een mail in plaats van een roddelcircuit op een forum starten.

    Ik behandel iedere dealer/winkelier en klant eerlijk en met respect, dit verwacht ik ook terug.

    Mensen die me kennen weten dat ik betrouwbaar en discreet ben en met een andere filosofie werk dan menig internet shop en lever wel service aan klanten (hulp bij afstellen etc etc.)

    Reparatie`s etc. worden door mijzelf of temrijders uitgevoerd.

    Als ik een fortuin had willen verdienen was ik zeker niet in de modelbouw gegaan, maar wel contract manager key-accounts o.i.d bij een grote firma
    geworden.

    Klachten/suggesties etc. zijn altijd welkom, ik ga hier zorgvuldig mee om.
    Maar laat het me dan ook weten, een vraag is pas een vraag als je hem direct aan de betrokkene stelt !

    service@ligthartmodelbouw.nl staat open voor U !


    Groeten en veel race plezier,

    Remco
     
  2. Eric HFCC

    Eric HFCC Guest

    Remco,

    Je intenties zijn vast uitstekend en er is volgens mij totaal geen reden tot wantrouwen, maar ik denk toch echt dat je meer vertrouwen wekt als je gewoon je complete contactgegevens op de site zet... Ze zijn overigens helemaal niet moeilijk te achterhalen als mensen het willen, dus is er geen reden om er geheim over te doen.

    Ligthart Modelbouw
    .............straat 44
    ..... GZ VLAARDINGEN
    +31 (0)104341...


    Essentiele info weggelaten, maar iedereen die weet hoe het internet werkt heeft dit binnen drie klikken vanaf deze pagina gevonden.

    PS: Werk en privé gescheiden willen houden gaat niet samen met het ondernemerschap, ik kan het weten. ;)
     
  3. Herman

    Herman

    Lid geworden:
    11 jan 2004
    Berichten:
    1.234
    Locatie:
    Hendrik Ido Oostendam Schildmanskinderen groot en
    geachte Ligthart Modelbouw
    ga zo door laat iedereen maar lullen.
    U probeer ook uw boterham te verdienen.

    hou werk en prive gescheiden.
    anders werk je dag en nacht.
    het is een internet winkel geen winkel waar je binnen kan lopen,
    en op deze manier kan U goedkoop leveren en goedkoop werken.

    ga zo door Ligthart Modelbouw


    Ligthart Modelbouw heeft zijn mening gegeven gaarne gelijk een slotje er op.
     
  4. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Op het gevaar af dat dit een verkapte winkelbespreking wordt (want daar hebben we niet zulke goede ervaringen mee), ook even mijn mening.
    Ik moet zeggen dat ik de eerdere opmerking over Ligthart al niet begreep, ik heb er niets gekocht, maar wel een tijd geleden een redelijk intensieve mailwisseling gehad over de HPI RS 4 MT, de electrokit die eigenlijk niet meer leverbaar is. Remco heeft toen voor me uitgezocht of hij deze kon leveren en tegen welke prijs. Dat ik de auto uiteindelijk niet kocht was dan ook louter op zijn aanraden (wegens erg duur via dit kanaal). Ik heb dus alleen maar goede ervaringen met Ligthart, maar ik ben met name blij dat hij hier zijn verhaal post. Zijn boodschap lijkt me duidelijk: klachten naar hem, dan kan hij er wat mee. Niet meer ouwehoeren dus en Remco: petje af!
     
  5. Hermen

    Hermen Guest

    Ik denk dat Ligthart wordt verward met iemand die in Schiedam vanuit de garagebox verkoopt.
     
  6. bombarst

    bombarst

    Lid geworden:
    14 sep 2003
    Berichten:
    803
    Locatie:
    Zuidbroek(GR)
    is dit forum dan een roddelcircuit geworden ???? dan heb ik zeker heel wat gemist!

    Arnold
     
  7. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.632
    Locatie:
    Betuwe
    Oke mensen, ik denk dat het tijd is om hier een piepklein slotje op te zetten;
    Remco heeft kunnen reageren, en dat heeft hij uiterst netjes gedaan.
    Gezien de reactie van Jaap, :blowup: barst en anderen is hier weinig aan de hand m.b.t. malafide praktijken.
    Dus: heeeeel goed luisteren: klik

    Roel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina