Reacties op Foto's van je modelauto!

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door MOD666, 23 okt 2004.

  1. MOD666

    MOD666 Guest

    Om de strafcorvee te ontlopen heb ik dit maar ff gestart, ik hoop dat het goed is Jaap J.

    Ziet er strak uit Cees, ik vind die Nemesis echt een stoere body..
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Groene lijnen waren mooier als je ze door zou "tekenen" , voor de rest nice :)
     
  3. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    dan maar zo:

    Cees, ik raad je aan om de schroeven anders om in je spoiler te doen. de schroeven die je flaps aan de boven kant vast houden wel te verstaan. als je het kruiskopje aan de binnen kant doet, oogt dit mooier en is het ook airodynamische (ook al zaldat niet veel schelen)

    leuk gespoten !

    Groet Robo
     
  4. thnx voor jullie reacties :thumbsup: En robo thnx voor de tip.
    Groet Cees
     
  5. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Ghehe, snoodaards.. Jullie hebben allemaal strafcorvee! :wink:

    nee, lijkt me een prima plan, maar heb m even naar Algemeen rollend gehaald, anders hebben we alsnog een foto-album waarin we kletsen. Verder, puik plan!
     
  6. MOD666

    MOD666 Guest

    Ik wil niet bijdehand doen ofzo, maar is het niet beter dat dit bij het foto-album staat, zo lul je niet in het topic waar de foto's staan maar ergens anders en je ken het topic waar je in kan praten gewoon vinden. (Die gasten met boten en vliegtuigen praten ook gewoon bij de foto's.) Dan doen wij het nog netjes..
    Als je het nix vind, vind ik het ook best hoor. Het was maar een suggestie..

    Hoi Ruben
     
  7. elladar

    elladar Guest

    lijkt toch beter om dit even terug te plaatsen de mensen gaan anders geen moeite meer doen om hier wat comment te geven

    MVG
    Frederic
     
  8. wat een gedoe allemaal zeg, laat gewoon lekker zo

    ronnie
     
  9. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    Jongens ga het nu niet op de spits drijven, als je tips hebt plaats ze dan hier, ga nu niet hier een welles nietes spelletje spelen of deze topic er wel of niet mag zijn. blijf :eek:ntopic:

    Groet Robo
     
  10. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Ik hoor de klacht dat de bootjongens en de vliegtuigjongens wel mogen kletsen in hun foto-album vaker, en deels terecht. Het is alleen zo dat de tijd heeft uitgewezen dat sommigen wat meer sturing nodig hebben dan anderen. Dat is helemaal niet erg, maar wel een feit. Het foto-album van je modelauto was 33 pagina's lang, meer dan de helft daarvan was geklets. Dit lijkt me een oplossing zo.. Als mensen het teveel moeite vinden om hier te posten, is het doel bereikt en kletsen we minder over onbelangrijke zaken :wink:
    Voorlopig laat ik m dus even hier staan.
     
  11. Viper-RC

    Viper-RC

    Lid geworden:
    24 feb 2004
    Berichten:
    497
    Locatie:
    Drachten
    Ik denk dat "wij" als "auto jongens" een iets jonger publiek hebben dan de "vliegtuig en boten jongens" en dat je "oudere" mensen niet zo gauw op de vingers loopt te tikken dan de "jongere jongens".
    Atthans zo denk ik dat het is, veel die daar anders over denken maarja.

    Opzich vind ik het niet erg dat je praat in het album, omdat mensen iets willen zeggen over wat er op de foto staat, maar er word dan wel van het topic afgeweken.
    Of er word gewoon een extra topic bij gemaakt , waar je je commentaar over de foto kan geven.
     
  12. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    oudere mensen tikken we net zo hard, maar als een over gedacht dat we die niet zo vaak HOEVEN te tikken ?

    over de kap, ziet er leuk uit, maar ik zou net als dennis zegt de groene streep doorgetrokken hebben, en de wielkasten worden toch nog wel netter afgewerkt mag ik hopen of niet ? :D
    alle tips kan je straks weer meenemen in je volgende kap, en zo doende word je steeds beter.
     
  13. slak12345

    slak12345 Guest

    mooie body, mogen van mij alleen wat meer stikkers op.

    mvg
     

Deel Deze Pagina