Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
laurens zei:Ze hebben daar een andere vliegclub in de buurt en zo is de veiligste manier om te vliegen.
gerard_nl zei:zeer duidelijke en ook prima geregeld zo te horen.
hoe doen jullie het met gastvliegers en funflys etc ?
Bruno van Hoek zei:Hoeft geen enkel probleem te betekenen, je kunt per slot van rekening altijd LB-vliegen... :wink:
Sterker, dekt een verzekering als je op een plek vliegt, die daar niet voor is aangewezen? Afgezien van eenmalige vergunningen?jonathan zei:Daarnaast vraag ik me af of een verzekering de eventuele schade dekt wanneer je vliegt op een frequentie die daar eigenlijk niet voor is bedoelt.
Cropduster zei:Bruno van Hoek zei:Hoeft geen enkel probleem te betekenen, je kunt per slot van rekening altijd LB-vliegen... :wink:
Jeetje, wat een opties. Het duizelt me nu al een beetje... 8)
Dat is weer een andere discussie natuurlijk.Bruno van Hoek zei:Sterker, dekt een verzekering als je op een plek vliegt, die daar niet voor is aangewezen? Afgezien van eenmalige vergunningen?
beetje domme opmerking, geeneen verzekerings agent weet of jij dat gedaan hebt als je daar niks over zegt.Een ander voorbeeld; zou een verzekering de schade dekken wanneer je vergeten bent je accu's te laden alvorens je bent gaan vliegen?
Sorry hoor, maar ik denk eerder dat dit een domme opmerking is.gerard_nl zei:beetje domme opmerking, geeneen verzekerings agent weet of jij dat gedaan hebt als je daar niks over zegt.
Ik ben in ieder geval niet te beroerd om op te draaien voor de consequenties van mijn eigen falen, en zelf de knip open trekken is dan het gevolg.gerard_nl zei:zoals ik al zei, hoe moet die daar nu ooit achterkomen ? en als jij de moraalridder uithangt en zegt, ik heb zelf geblunderd en daar schade door gemaakt, zal de verzekering "niet thuis" geven en kan je zelf met de knip open.
gerard_nl zei:@ dualdude, je vriend riskeert zijn modellen op kanaal 54, uitgebreid al over gediscussieerd op het forum over waarom je die kanalen moet vermijden
jonathan zei:Zoals ik eerder al zei is dat als je van jezelf weet dat de schade uit onmacht is zie ik niks verkeerd in het laten betalen van de schade door de verzekeraar, daar is die verzekering per slot van rekening voor!