real flight eigen zender

Ja, dat kan. Achterop de bij realflight geleverde zender zit hiertoe een aansluiting. Daarnaast kun je ook je zender aansluiten via USB kabeltjes die hiervoor voor de meeste zenders te krijgen zijn.

Je moet wel de originele ook hebben uiteraard, aangezien dat de kopieerbeveiliging is.

Vragen over hoe Realflight aan de praat te krijgen zonder de originele zender, zijn niet toegestaan op dit forum.

Ik heb wel de orginel maar wil het ook proberen met mijn eigen zender lig veel anders in de hand dus ik kan mijn zender gewoon aanluiten met usb en dan moet het ook werken dus

Dat werkt inderdaad. Windows ziet jouw zender dan gewoon als joystick en in Realflight kun je die joystick gewoon gebruiken.

Mocht je daarbij problemen ondervinden dan is dus optie nummer 2 om het kabeltje te kopen voor tussen je realflight zender en je eigen zender.

klopt maar als ik dan realflight opstart lukt dat niet want dan geeft hij meteen aan dat ik geen zender heb aangesloten

hij geeft aan dat ik de dongle moet instaleeren maar die heb ik al geopend maar hoe instaleer ik die dan heb hem op de pc staan maar opent hem niet

Je moet OOK de originele zender inpluggen. Dat is de 'dongle' waar hij het over heeft.

Nou heb ik via internet de orginele cd gekocht, maar zonder zender, moest kunnenzij hij.
Hebben we getest, en werkt idd, maar de instellingen moeten anders op mijn esky 0406A
Weet iemand hoe?

Als je de orginele zender er niet bij hebt...heb je een probleem. Dit is ten ALLE tijden de "kopieerbeveiliging" van realflight.

klinkt als een oplichter

Raar, want hij doet het wel gewoon....
Alleen krijg mijn zender niet inlijn.

Neem wel contact op met de verkoper.

svp geen tips om originele sims te draaien zonder de eigenaar van het pakket te zijn !

gerard_nl mod.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back