Real Flight Evolution

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door StanfordTuck, 25 jan 2023.

  1. StanfordTuck

    StanfordTuck

    Lid geworden:
    16 jul 2007
    Berichten:
    30
    Locatie:
    Nieuwerkerk aan den IJssel
    Iemand ervaring met deze flight simulator.

    Mijn ervaringen zijn op zijn zachtst gezegd beroerd. Regelmatig vast lopen bij opstarten, vliegtuigen zonder wielen enz.
     
  2. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.951
    Locatie:
    Rotterdam
    normaal is realflight 1 van de betere..
    dat het hapert, geeft bij mij een link dat de pc ergens wat teveel te doen heeft/ zich veel te druk maakt ergens.
    het vreet wel wat van de pc, maar mijn laptop van 2015 trekt realflight 8 (dacht ik) zonder problemen
    evolution is nieuwer, daar kan wat in zitten natuurlijk.. maar zal ook geen extreem verschil zijn

    er zitten ook wat opties in over de beeldkwaliteit, en waar de voorkeur naar uit gaat.
    kan handig zijn daar eerst wat zaken wat omlaag te brengen. gooi anders alles even op zijn laagst, voor controle
    qua opstarten: hij zoekt als eerste de controller. dat is de sleutel, de licentie.
    zit die niet goed of herkent hij deze half, rommelt het zowieso

    ligt er ook nog aan of je de software zelf hebt, of dat het via steam loopt.
    dan moet ie eerst inloggen op steam, en daarna gaat hij pas naar de zender zoeken..
     
  3. StanfordTuck

    StanfordTuck

    Lid geworden:
    16 jul 2007
    Berichten:
    30
    Locatie:
    Nieuwerkerk aan den IJssel
    Graphics drivers bijgewerkt, er zat namelijk een stuurprogrammafout in de drivers. Nu werkt alles prima.
    Dus niets gezegd over RFE. Eigen schuld, dikke ..................
     
  4. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.951
    Locatie:
    Rotterdam
    updates zijn handig, en soms verramponeert het meer dan je voor mogelijk houdt :D
     

Deel Deze Pagina