RealFlight 6.5 online vliegen

Hallo Allemaal.

Ik heb gebruik gemaakt van de korting van Vnix. ik heb voor 50euro een Realflight 6.5 sim gekocht + 8kanaals Interlink en een Airplane mega pack.

Nu ken ik niet veel mensen om gezellig s'avonds mee online te vliegen.

Zijn er hier mensen die Realflight 6.5 hebben en graag mee online vliegen?
Elkaar tips en tricks leren, gewoon gezellig beetje raggen of ander spul.

Dan zou ik een Server aan kunnen maken van Modelbouwforum.

Als er een beetje animo is hiervoor hoor ik het wel. :-)

(mijn sim naam is ThomasJakma)
Mvg.thomas:halfrobot:

Realflight ken ik zelf niet (en heb deze dus ook niet, duh ;) ), mocht je ook phoenix hebben dan ben ik wel voor een online sessie te porren :)

Phoenix heb ik juist verkocht omdat ik hem niet realistisch genoeg vond om mee te oefenen -__- , daarom had k juist Realflight gekocht :xD

Oh lol, dat schiet lekker op dan :)
Wel interessant dat je dat zo zegt trouwens, in welk opzicht vond je Phoenix niet realistisch dan?

over realistisch gesproken ... als ik ergens een hekel aan heb bij simmen is het wel online met anderen vliegen.

Dat heeft weinig met realiteit te maken.
Ik sim met Next Sim en gewoon puur voor mezelf om te trainen.

Vliegen met anderen doe ik liever op de club waar je elkaar echt kunt spreken onder 't genot van een bakkie koffie en kijkende naar andere piloten ;)

Ik weet,

maar heb al meerdere malen gebruik gemaakt van online vliegen omdat ik bijvoorbeeld een Rolling Harrier wou leren met vliegtuigen. Het is toch wel gezellig :) en je leert er stiekem ook wat van

Lijkt me best leuk om eens met meerdere te vliegen van MBF. Soort clubverband maar dan voor in de winter of als het donker is. Afwisselend met Realflight of Phoenix. Soort van lesgeven en les krijgen om van elkaar te leren.

Back