Realflight Expansion packs 1&2

Ik heb dus de realflight 3.5,laatst ge-updatte versie,alles origineel.
Heb ook expansion pack 1 & 2,maar die kan ik niet installeren. Als ik de disc erin stop,gaat het programma lopen en dan zegt ie,incert disc 1,terwijl hij er reeds in zit.
Heeft iemand hetzelfde probleem?
Dan zou ik het graag van je horen+ een eventuele oplossing.
Alvast bedankt.

Reallfight

Hoi,

ik ken je probleem niet, maar ik zou even een mailtje sturen naar support.

Die reageren best snel heb ik zelf gemerkt. :cool:

Heb je toevallig 2 cd-spelers in de computer (DVD-rom + DVD brander). Stop de cd dan eens in de andere drive.

Ook wil het nog wel eens voorkomen dat je een "virtuele" drive hebt aangemaakt met een andere letter die je nu het leven zuur maakt. Voorbeelden van pakketten die een virtuele drive gebruiken zijn onder andere Nero, Alcohol, Daemon Tools.

Mogelijk lost dit je probleem op....

Heb je toevallig 2 cd-spelers in de computer (DVD-rom + DVD brander). Stop de cd dan eens in de andere drive.

Ook wil het nog wel eens voorkomen dat je een "virtuele" drive hebt aangemaakt met een andere letter die je nu het leven zuur maakt. Voorbeelden van pakketten die een virtuele drive gebruiken zijn onder andere Nero, Alcohol, Daemon Tools.

Mogelijk lost dit je probleem op....
Jawel,ik heb 2 drivers zitten,een gewone en een brander.
Ik heb reeds bij beiden geprobeerd,maar met hetzelfde resultaat.

Weet niet zeker of het iets met een slechtwerkende beveiliging te maken heeft, maar was toevallig aan het struinen op de Microsoft site :

SafeDisc Windows XP Fix for Microsoft Games
When running a restricted user account with fast user switching under Windows XP, some games will not start correctly. The game requests that the original disk be placed in the drive, even if it is already present. To remedy this issue, download and run this fix.

Link :
http://www.microsoft.com/downloads/...0f-c41c-44fe-84ce-1df707d7a2e9&DisplayLang=en

Wellicht kan je het proberen ?

Weet niet zeker of het iets met een slechtwerkende beveiliging te maken heeft, maar was toevallig aan het struinen op de Microsoft site :

SafeDisc Windows XP Fix for Microsoft Games
When running a restricted user account with fast user switching under Windows XP, some games will not start correctly. The game requests that the original disk be placed in the drive, even if it is already present. To remedy this issue, download and run this fix.

Link :
http://www.microsoft.com/downloads/...0f-c41c-44fe-84ce-1df707d7a2e9&DisplayLang=en

Wellicht kan je het proberen ?

Heb het geprobeerd,maar jammer genoeg lukt het nog niet. Heb een mail gestuurd naar de support van Realflight. Eens horen wat zij erover te vertellen hebben.
Maar alvast bedankt voor de moeite.

Back