Realflight G2 instalatie probleem

• Topicstarter Topicstarter johnvanleerdam
  • Startdatum Startdatum
J

johnvanleerdam

Guest
Als ik het programma na de instalatie wil starten krijg ik de melding please
insert the original realflight G2 into the cdrom on f.
Die zit er dus gewoon in daarna krijg ik een keeerror 32495 error en krijg ik het advies om realflight opnieuw te instaleren.
De cdrom is uiteraard orgineel en ik heb dit probleem nu voor het eerst.

Wie weet raad.

John

@Elwin Dat kan niet, dan krijg je hem niet geinstalleerd.
@John Ik neem aan dat je al gedaan hebt wat er geadviseerd wordt (opniew installeren)?

johnvanleerdam zei:
insert the original realflight G2 into the cdrom on f.
John
Dit is geen beschuldiging ofzo hoor maar dit is de melding die je krijgt als je een copietje gebruikt ( bij 99% van games dan) mijn tip zoek op het internet een no-cd crack voor realflight en het probleem is waarschijnlijk opgelost
m.v.g Marijn

Het is geen copie maar een orginele cd van realflight gekocht bij flycam in lexmond.

:wink: het was ook geen beschuldiging maar het truukje voor copietjes zal waarschijnlijk ook wel bij jouw werken ( het is hetzelfde probleem als veel andere games hebben) zoek op de bekende manieren naar een no-cd crack als hij het na opnieuw instaleren nog steeds niet doet
m.v.g Marijn

oke bedankt ik ga daar eens naar zoeken.

groet,
john

Deze melding krijg je ook als je een oude versie hebt draaien en daar de laatste versie overheen zet.

Wat ik gedaan heb is inderdaad opnieuw installeren, toen de laatste updates erop gezet, deze heb ik gedownload van internet. Daarna werkt het perfect. (tussen door niet starten, dan kwam de foutmelding terug)

Groeten,
Jan

even je driveletter aanpassen in de realflight .ini file en het werkt weer perfect.

Als je er helemaal niet uitkomt, kijk dan even op www.realflight.com/techsupport.html en als je daar geen oplossing vind voor je probleem kan je via deze site ook een mail sturen naar de mensen achter Real Flight. in de meeste gevallen komen zij met een oplossing.
Dit geld trouwens voor allerlei problemen met (orginele) Real Flight software.

Groeten, Marcel.

Back