Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik gebruik de G2 versie van realfligt en heb een USB interface met bijbehorende kabel gekocht in duitsland.
maar het lukt me niet om hem te kalibreren het is net of de PC mijn zender niet ziet (MX-12).
Kent iemand dit probleem???
De G2 bestaat in 2 versies, de oudste werkt met een seriële interface kabel die op de leraar/leerling poort van je eigen zender moet worden aangesloten of met een dummy zender met een seriële aansluiting.
Later werd de G2 voorzien van een dummyzender met USB aansluiting waarbij deze dummy tevens als interface diende voor gebruik van de eigen zender.
De versie met seriële aansluiting zal dus niet werken met een USB kabel of controller en de laatste G2 met USB controller werkt alleen met deze controller omdat daar tevens een beveiliging is ingebouwd.
Heb je dus een G2 zonder de orginele kabels of controller (gecopiëerd???), dan krijg je die waarschijnlijk niet aan de praat.