Realflight g4.5 & updates probleem

markjuhh

Forum veteraan
Hey

Ik heb Realflight G4.5 aangeschaft. Echt een mooie sim!

Maar nou zag ik op de realflight site dat bij update 1 de flatout serie van great planes bij zou zitten. Omdat ik zelf zo'n flatout reflection heb wou ik die update dus downloaden.

Nou heb ik hem gedownload en in de data map gezet, maar nou kan ik nogsteeds geen andere flatouts kiezen als de extra 300 die er standaart al in zit...

Zijn er nog meer mensen die dit hebben of iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen? of waar ik evt deze vliegtuigen los kan downloaden?

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Om even wat oude koeien uit de sloot te halen:

Je moet het .zip bestand uitpakken in de DATA map. Dit geld voor de addons 1 t/m 5 die je gratis kunt downloaden op RealFlight G4 Add-Ons Software Download

Dan bestaan er ook nog Expansion Pack 1 t/m 5. Deze dien je via de setup te draaien en te installeren. Denk er wel aan dat je je seriecode invult na het installeren van de expansion pack, anders werkt je Realflight niet meer.

Succes.

Hmm. Ik zou toch eens goed kijken. Voor iedere Addon en Expansion pack is er een appart pull down menu. Hier zouden de vliegtuigen in moeten staan. Anders misschien even de addons overnieuw downloaden om er zeker van te zijn?

Ik heb ze afgelopen weekend ook nog allemaal geinstalleerd en heb geen problemen ondervonden.

Als het hierna nog niet werkt raad ik je aan om de boel eens overnieuw te installeren, misschien dat er ergens iets mis is gegaan.

heb nou de reflection via het realflight forum gevonden, maar als ik hem in het spel wil zetten, moet ik dan die file gewoon in de data map uitpakken?

Nee

Eerst de game starten.

Je gaat naar bestand (waar je ook het vliegveld selecteerd) dan naar import, kex (onderste in lijst) en dan krijg je een verkenner venster waar je het vliegtuig moet opzoeken in de betreffende map en dan selecteren, OK klaar.

Je kunt hem dan vinden bij Custom Aircraft.

edit: waarschijnlijk kun je betreffende reflection niet gebruiken omdat je het orginele van de addon mist :)

Laatst bewerkt:
Haha, veel plezier ermee, maar ik zou het toch werkend willen hebben.

Mooi dat we je hebben kunnen uithelpen.

Veel vleigplezier!

Back