Realflight G4 op Vista 64bits probleem

5p1k3

Forum veteraan
Hoi,

Ik heb zowel G3.5 als G4 draaien op mijn pc.

Mijn PC setup is:

* Quadcore Q6600 procesor
* 2x in SLI 8800 GT videokaarten
* Windows Vista 64 bits OEM (legaal)

Mijn probleem is, wanneer ik G4 start ik via de normale manier geen updates binnen kan halen. Heb mij geregistreerd in het systeem alleen voor 64 bits kan ik geen updates binnen halen.
Wanneer ik dezelfde software installeer op een 32 bits Vista systeem (eveneens legaal) dan werkt dit alles wel. Alleen ja, dat 64bits systeem is nou net mijn game pc :)

G3.5 werkt overigens gekscherend wel goed..

Wanneer ik via knifedge.com/forums de updates probeer te downloaden / installeren, dan krijg ik constant de melding dat het hier een 32 bits software update betreft op een 64bits systeem, waaruit ik opmaak dat G4 niet backwards compatible is..

Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Mvg
Spijker46

Nee er is niks wat software van 32 bits naar 64 bits kan omzetten.
Als je de keuze hebt altijd voor 32 bits besturings systeem gaan, hier is simpel weg veeeeeel meer software voor.
Het enige wat jij nu kan doen is vista 32 bits op je game pc installeren.

Nee er is niks wat software van 32 bits naar 64 bits kan omzetten.
Als je de keuze hebt altijd voor 32 bits besturings systeem gaan, hier is simpel weg veeeeeel meer software voor.
Het enige wat jij nu kan doen is vista 32 bits op je game pc installeren.

Hmm, heb verder geen problemen met andere software, dus deze oplossing is vrij zinloos, mijn inziens.

Misschien anderen met een oplossing?

Ik draai zelf ook Vista 64 Ultimate (QX9650, 8Gb, 2x 8800GTS 640 SLI) en alle 32-bit software die ik heb geinstalleerd draait normaal.
Draai weliswaar geen G4, maar Phoenix, ook 32-bit.
Om die reden heeft Vista 64 een directory genaamd "Program Files x86", waar 32-bit applicaties automatisch in worden geinstalleerd.

Waarschijnlijk werken de G4-updates niet omdat de installer van de updates kijkt naar de versie van windows en dan als antwoord krijgt 64-bit.
Ik zou de makers van Realflight eens een email sturen met je probleem.
Zij weten beslist een oplossing.

Danny

... Als je de keuze hebt altijd voor 32 bits besturings systeem gaan, hier is simpel weg veeeeeel meer software voor.
...
In welk tijdperk leef jij ;)
Mocht om een of andere reden een 32bits applicatie niet werken onder het 64 bit systeem, dan moet je even XP Compatibiliteits mode aanzetten :cool: in 32 bits.
Op mijn pc bak werkt alles perfect, de enige reden dat iets niet zou werken ligt bijna 90% aan de crappy drivers die de fabrikant zelf schrijven.

Back