realflight probleem

• Topicstarter Topicstarter rubensnyers
  • Startdatum Startdatum
R

rubensnyers

Guest
hey forumgenoten
kan me iemand zegge of je realflight ook zonder de bijhorende zender kan spelen dan bedoel ik met het toestenbord?
iki ben momenteel bezig met het downloaden van realflight het bestaat uit 15 deeltjes dus ik heb het woensdag pas.
als je een zender nodigt hebt is er dan een crack voor ofzo kan iemand die dan uploaden.
thnx

Volgens mij kun je alleen de demo via het toetsenbord besturen.
Misschien is er ergens wel een crack, maar dan moet zul je op een ander forum moeten zijn.

Gewoon kopen die RealFlight G3 :!: !
De bijgeleverde plastic handzender met USB aansluiting is "designed by Futaba" en ligt mij in ieder geval briljant in de hand.

Als je dan de prijs gaat vergelijken met andere flightsims is het wel een zeer betaalbare sim MET usb dummy zender.
Nooit meer op het veld staan met een lege accu van je real life zender omdat je de avond ervoor nog zat te simmen.

Neem het van mij aan dat deze sim zijn geld waard is. Zorg er wel voor dat voor helicopters de standaard instelling bij nieuwe installatie niet vergeet te veranderen naar volledige "physics" simulatie onder de Preferences. Standaard staat dit net te simpel.

En natuurlijk een beetje spelen met de "simulation speed" om een beetje realistisch vliegbeeld te hebben.

Overigens, als deze niet betaalbaar is kun je ook nog gaan voor de oudere RealFlight G2 (ook met vrijwel dezelfde briljante controller, maar dan zonder rode reset knop). Ook deze sim is zeer realistisch voor mijn gevoel, maar de graphics zijn wat ouderwets !

Prijs in Brabant (beetje zoeken) voor G3 MET DUMMY ZENDER (mode 1 of mode 2) is maar 175 euro !!!
Ter vergelijking REFLEX (ZONDER dummy zender) = 209 euro
Aerofly Pro Deluxe (zonder dummy zender) = 181,50 euro (en met dummy zender = 231,95 euro)
PhoenixRC (zonder dummy zender) = 132 euro
FlightSimulator One= ik dacht 260 euro, maar slecht verkrijgbaar in NL

Succes met de aanschaf....

p.s. 2e hands is ook een goede optie, scheelt je veel geld !!

Back