realrace Demo

• Topicstarter Topicstarter Rick St.
  • Startdatum Startdatum
R

Rick St.

Guest
heey mensen kennen jullie het rc race spel realrace?? Nou ik ben op zoek naar de demo op internet en ik kan hem egt niet vinden :evil: Dus kent iemand een site waar ik hem kan downloaden?? Of heeft iemand hem:-)

alvast bedankt

Rick

real race is volgens mij geen demo van, alleen het complete spel met zender te koop :cry:

dat is het punt :evil: die zender hoeft er dus niet bij..maarja.. Sluit dit draadje maar af :o

Realrace is geen Demo van, ik heb het hele spel :) en moet zeggen :D het is errug leuk ;)

Bedankt om ons nog allemaal wat waterachtig te maken... :wink:

ALS je hem ergens kunt downen, koop dan gewoon die adaptor erbij van pkracing, is nu maar 20 euro :lol:

Rc Gek zei:
heey mensen kennen jullie het rc race spel realrace?? Nou ik ben op zoek naar de demo op internet en ik kan hem egt niet vinden :evil: Dus kent iemand een site waar ik hem kan downloaden?? Of heeft iemand hem:-)

alvast bedankt

Rick

Het is binnenkort kerst, kijk je ouders eens lief aan zou ik zeggen..... :wink:

Ik krijg al een mp3speler:-) dus ik denk niet... dat die erbij komt..:-)

Rc Gek zei:
maar bij die adaptor krijg je realrace erbij..

rick
nope, is een kastje van 20 euro waar je je ontvanger op aan sluit in die achter in je pckast doet, waar normaal je joystick of race stuur in zit, en dan kun je je ijgen vertrouwde zender pakken, deze zend dat het signaal naar de ontvanger, die naar de adaptor en dan kun je met je zender racen, ook b.v bigscale racing, maar zelf need for speed underground :lol:

Need for speed underground? kan dat ook hoe weet je dat ?
Ene waar kan je die speciale kastje halen dan? :P

bij pkracing, de december aanbiedingen, er staat dat je alles ermee kunt, dus alles wat je normaal met je stuur doet kan nou met je zender, is ook wel logisch want als je je stuur op de pc aansluit kun je nfsu spelen, maar ook bigscale racing met stuur :wink:

Nu we toch :offtopic: aan't zeveren zijn over NFSU, wie speelt het hier allemaal online :D

Ik , maar heb het al tegen je gedaan..Heb het uitgespeeld dus kan ik je ook verslaan :)

Back