Hallo,
Ik snap best het probleem als je moet overwegen voor een oudere heli die veel meer bekent is, of een "nieuw"type heli.
Voor onderdelen hoef jij je geen zorgen te maken. 1 Bij mij thuis is altijd een complete bouwdoos voor hande en dus crash-onderdelen snel geleverd. En die Firma die deze heli maakt is redelijk nieuw, maar die man heeft al meerdere heli's ontworpen, en ik korte tijd zal het assortiment uitgebreid worden met de REBELL XL (reeds iets te zien op heli-tuning.com), maar ook een 3D heli in de groote van Hornet / Piccolo. Maar helaas kan ik daar nog niet meer over zeggen.
Een ander voorbeeld. Ik heb thuis een van de aller eerste NT's staan. Ik had deze heli al gekocht voordat die geleverd werd. Je moet ook een heli kopen die je mooi vind. En als jij nu een ECO-8 hebt (net als mijn buurman) die staat nu te springen om de eco-8 te verkopen en een Rebell te halen.
Vliegen doen alle heli's momenteel wel goed daar hoef je als ECO-8 vlieger (niet kleinerend te doen, maarja 3D vlieg je denk ik toch niet) bang voor te zijn. Ik denk dat je beter kunt kijken naar wat je wild uitgeven en wat je mooi vind.
@Marcel
Frank J. Vliegt nog steeds, met mij samen.
En helaas dat Ron niet op die FILM staat. Ik tref Ron over twee weken en ik weet dat die de NT extreem getuned heeft, en dat die respect gaat afdwingen op de 3D masters. Ik ga ook weer mee, en waarschijnlijk gaan we..... (pssss nee, wacht maar af)
Groeten
Roel