Rebell LE

haha iedereen is nieuwschierig. nu maar hopen dat Laurens zelf hem heeft gedownload ipv gestreamed.

Ik vond hem ook RR. De link daar doet het ook niet. De kwaliteit is niet supergoed maar je ziet wat er gebeurd.

Groeten Laurens

Ja ging super traag en stopte ineens :o .

Nu maar een voor een dan. Ik eerst!!! :lol:

Elwin

[UPDATE] Ik heb hem!!! volgende klant!!! [UPDATE]

[update 2] eh is dezelfde film als op heliman.com... :?[update 2]

Oh ja, kon ik al.... snif :( zit ik daar voor al die tijd in spanning. zelfde beelden alleen dan met muziek, geef mij het orginele geluid maar.

Lekkerr hooor laurens ;)

Is dit wat als cellen voor de Rebell

http://www.stormerhobbies.com/cgi-bin/seekpart.pl?pn=RCESP3000B&showbig=6809

rcesp3000b.jpg

Tamiya er af goudcontact erop en 3000 mAh voor 99 dollar = 78 euro + 25 % = 97,50.

Dus voor nog geen 100 euro 2 accu pakketten

gr Remco

Gelukkig was hij vandaag niet bij het indoorvliegen in Leiden, dan ging ie ook weer twijfelen over de Logo 10. Als ik naar de Logo kijk weet ik zelf gewoon zeker dat ik liever een Quick heb.

Groeten Laurens

Ik ben er uit.

Oke ik moet hem nog ff in het echt zien maar het wordt de Rebell Me

Rebell_ME400.gif

Nu hopen dat die motor van mij het trekt anders vlieg hij voorlopig niet maar ik ga binnenkort naar roel om te kijken en waarschijnlijk te kopen.

gr Remco

YEAHH!!!!
Hij is er uit, feestje!!!
drink1.gif
dancing.gif
drink3.gif
party1.gif
birthday3.gif
369.gif

Als eerste bezitter van de Rebell heb je natuurlijk wel de verplichting een uitgebreid bouwverslag op dit forum te doen hè!

Hallo,

Ik ben net terug van een Treffen, en het was kout in ERFSTADT. Ik heb een paar Nederlandse piloten getroffen.... GAAF.. dat jullie zo'n stuk reizen om in de kou te staan.

Zelf heb ik nu ook de REBELL ME eens zien vliegen. Nou, ik weet nu 1 ding. De NT moet maar even wachten, de Rebell gaat nu als eerste de lucht in.

@Remco
Fijn dat je uit de keuze bent. Mail me even voor een datum etc,. Dan kann ik alles in 1 keer besteller, dat spaart mij ook verzendkosten.

Groeten uit het zuiden
Roel

Schaam je niet leef je uit vertel hoe viegt het dan. En nee het is geen reclame het is gewoon een verslag.
Ik heb hem toch al voor 99 procent zeker gekocht (rebell me) en volgens mij heeft laurens ook steeds meer trek in een LE :wink:

Dus Roel stort je hart uit :lol:

gr Remco

Hi,

Nou Remco ik wil niet storent overkomen, daarom doe ik het liever niet uit mijzelf om "mijn eigen produkt te vertellen",

Maar ik vond dat deze heli, stabeil uitzag, (extreme 3D instellingen) en met Lipo's ook zeer goed ging.
Bij mij heeft deze heli een zeer positieve indruk achter gelaten, uiterlijk en ook vliegstijl. Er zijn wel een paar dingen die ik nu weet die ik ga veranderen aan de heli. (niks extreems).
1: CFK voetsteunen (Küfen op het duits ik ken het NL woord niet)
2: Die paddel anders instellen, maar dat leg ik je hier bij mij thuis wel uit.
3: Ik heb de Tuningkap DIRECT besteld, die is echt GAAF :D
4: En een set Rotorbladen (CFK) Maarja binnenkort verkrijgbaar en ??? ;)

Maar echt de indruk is super. Dus eingelijk een goede heli, vind ik voor dat geld, en je hoeft bijna niks te tunen.
Ik weet nu wel dat ik ga sparen voor de electronica zodat die van mij ook straks flink kan rondscheuren.

Groeten
Roel

PS Remco mail mij even!!
PSS Binnenkort ook Lipo's bij mij voor die heli!

Hey Roel,

jaja je ziet het he,wat die Nederlandse piloten al niet over hebben voor de hobby :lol:
Nou schijnt het hier in Nederland stralend weer te zijn geweest en windstil...

Ik vond ie Rebell ook een mooi dingetje om te zien en degene die ik zag was volgens mij wel 20 minuten aan het 3D-en :o

Groeten,
Marcel

hier was het vandaag idd vreselijk goed vliegweer ja.

dus jij was ook onder de indruk vd rebell marcel ?

Ik vond het een leuke heli om te zien en de prestaties waren ook goed,maar ik heb nog steeds trauma's van electro-heli's dus daar begin ik niet meer aan... :lol:

Groeten,
Marcel

Back