receiver stuk?

Hoi forumleden
Bennog niet zo heel lang bezig met rc heli. Vlieg met een blade mcx. Heb hier ook nog een mjx f639 staan waarvan ik vermoed dat de receiver stuk is. Mijn transmitter is een dx6i. Je voelt het allicht aankomen... Zou graag een orange rx r410,415 of iets dergelijks inbouwen omdat die compatibel is met mijn dx6i. Wie kan helpen voor eventuele verbindingen. Heb ik genoeg met enkel die ontvanger of heb ik nog een gedeelte van oorspronkelijk printje nodig?
grtn pcbakker

Als die heli een alles in 1 bord heeft, waarbij snelheidsregelaars voor de motoren, servo's (als je heli die heeft) en gyro in 1 unit zitten, heb je aan alleen een ontvanger niet genoeg. Misschien eens een plaatje van het binnenwerk van je heli?

Dat soort helitjes vallen onder de noemer ''speelgoed''.. doorgaans niet compatible met onze RC spullen..;)

That said, ze gebruiken wel servo's.. geen ideel hoe die aangestuurd worden, maar voor wat zoon Orange RX kost kan je t altijd proberen.. Tis niet voor niks modelbouw.

Idd Anko

als je de prijs vgl doet met hetgeen ik nu gekocht heb is de f639 speelgoed. Mss even een beetje uitleg wat ik nog moet bijkopen tesamen met de orange om alles aan te sturen of lukt dit niet?

grtn en bedankt voor de reactie

Idd Anko

als je de prijs vgl doet met hetgeen ik nu gekocht heb is de f639 speelgoed. Mss even een beetje uitleg wat ik nog moet bijkopen tesamen met de orange om alles aan te sturen of lukt dit niet?

grtn en bedankt voor de reactie

Dat ligt er aan wat er wel of niet aan de heli zit... je zou eens een foto kunnen posten...;) Als de motoren elk hun eigen regelaar heeft, en deze worden (net als de servos?) aangestuurd door een puls, die de orangerx ook uitstuurt zal het wel werken...

Anko

Heb mijn fototoestel eens opgeladen, foto's genomen en hier zijn de resultaten.
Je ziet dus duidelijk de draden lopen naar de servo's enz. Jullie zijn mss gewoon om daar mee om te gaan Maar voor ik de orange bestel toch nog even advies. Ik vermoed dat het zal lukken.

Uploaded with ImageShack.us

Back