recht de grond in :?

Jan, ondersnijden kan gebeuren, indien het zwaartepunt niet juist is (te licht) en je met hoge snelheid aanduikt kan het even duren (2-3 seconden) voordat het model reageert op het hoogteroer. Je kunt dit uitproberen op grotere hoogte: flink aanduiken, hoogteroer loslaten, het model moet dan in een geleidelijke baan weer horizontaal komen. Gaat het echter door dan ondersnijd het model. De duitsers noemen het ook wel Stromungsabriss.

jeeh ik snap het :) Dat wil ik nog eens met mijn spark proberen, veel up erop, lekker aanduiken (flink hoog natuurlijk) en dan goed up.

Afgelopen weekend is bij een vriend van me op zijn club ook een zwever recht de grond in geboord :( . Ze kregen m er niet uit :)
Moet ook wel hard zijn gegaan.

Ze kregen em dr niet uit? Kon je em dr niet splintertje voor splintertje uit peuteren? :D

Ik heb dit weekend aan et hek gestaan bij de grondpiloten, daar zag ik ook n zwever landen... Wat n doffe klap, maar niks brak! Balsa is toch niet zo zwak als ik dacht. :D

Geen commentaar- auw dat doet pijn in de geldzak en een harde knal zeg :S.

Balsa is ook niet heel stevig hoor, daar heb ik ervaring mee. Met m'n Robbe Breeze :( .
Was gelukkig wel goed te repareren :) .

Nou die van afgelope zondag bij de grondpiloten kwam lelijk op zn wingtip. Gaf veel kabaal door die holle wings natuurlijk, en zoveel weegt zon electro zwever ook vast niet. :P Dus meer show dan schade.

Ging wel hard of...
Want anders is het logisch dat het nog heel is, balsa kan wel iets hebben ;)

Back