reciever vraag

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Hallo,

Bij mijn FX-18 zenderset heb ik een reciever gekregen :D en die heb ik nu in een model geplaatst, maar als ik nu een nieuw model koop is het dan het beste om ook gelijk een nieuwe reciever te kopen? Of kan je die het beste telkens overzetten als je wilt vliegen met de twee modellen.

He, wat krijgen we nu, nog een Maaslandse forumer?? 8O 8O :lol:
Uiteraard is het nogal onpraktisch om elke keer een ontvanger uit te bouwen en in een ander model te plaatsen, de meesten hebben dan ook in elk vliegend model een ontvanger zitten.
Voorlopig zou me ik hierover echter nog niet druk maken, alle aandacht zal er op gericht moeten zijn om het eerste model zo lang mogelijk heel te houden. Al lid bij Vlaardingen of Rozenburg??

Dag EJ,

Dat hangt natuurlijk samen met wat je te besteden hebt.
Meestal vliegt een beginner, als hij eenmaal aan z'n 2e model toe is, niet meer met z'n eerste model. Het 2e model vliegt over het algemeen wat sportiever en is al snel favoriet. Eerste model ligt al snel werkeloos op zolder. Is zonde om daar een ontvanger in te stoppen dan.
Bij het derde model wordt het een ander verhaal, maar dat duurt nog even.

Dit is wat ik in de praktijk meestal zie gebeuren,
Gerben

Ja hoor een trotse maaslander! :lol: :wink: :) 8)

Nou ja ik zal het vanzelf nog wel zien wat betreft die recievers.

Ik ben momenteel nog geen lid van een club maar een kennis van mij die zit bij Rozenburg, lijkt voor ons het meest dichterbij alhoewel ik het Vlaardingse vliegveld niet ken. Ik ben zeker van plan nog wel lid te worden van een club.

Back