RedBull Stickers

Heb al een bedrijf in de buurt gevonden die het voor me kan snijden tegen die tijd :D

Allemaal bedankt voor de info ;)

Zal tegen die tijd hier Foto's plaatsen :)

Grt.

de meeste bedrijven die stickers maken zullen ze niet snijden voor je zonder toestemming.
Ik heb het ook geprobeerd en schijnbaar zit red bull er toch aardig bovenop.

Nu heb ik ze zelf wel gemaakt op mijn plotter...

Nou ja als je er 1 vind zou ik de naam van dat bedrijf even niet bekend maken....

Heej... ik raak een beetje spagaat. Maar heb je hier dan geen toestemming voor nodig? Of heb je authorisatie gekregen?

Jullie denken wel makkelijk over een kopierecht.
Wie Google goed gebruiken kan is klaar in voordeel - Voorbeelden 1

Ofwel: Hoe dicht zit Red Bull er werkelijk op?
Maak je zo geen slapende honden wakker?
Normaal gesproken kan je met deze vorm van uitingen in bijzonder zwaar weer terecht komen.
Je adverteert er notabene mee :oops:

Natter kan de broek niet.

Laatst bewerkt:
Best Brands of the World - vector logos, brand, logo, logotype, photos en al die logo's ga je dan wel even snijden? Lol :-)

Zet gewoon RedBull op je vliegtuig who cares... ze gaan je echt niets kunnen doen, Robert fucks vliegt met een 6meter ultimate ofzo met RedBull op... zou hij toestemming hebben? Wel weet ik dat comp-arf de redbull yak niet meer mocht verkopen, maar dat is natuurlijk iets anders, echt het kleurenschema gebruiken voor verkoop....

Heej... ik raak een beetje spagaat. Maar heb je hier dan geen toestemming voor nodig? Of heb je authorisatie gekregen?

Dit is een voorbeeld wat alles mogelijk is te snijden . :D

Deze zijn geplakt op mijn Extrafun 2M.

Het gaat ook alleen om het commerciele , verdien je er geld mee of word je daar door gesponsort kan je een groot probleem krijgen.

En als je bij brandsoftheworld iets download heb je dit gelesen .

The above logo design and the artwork you are about to download is the intellectual property of the copyright and/or trademark holder and is offered to you as a convenience for lawful use with proper permission from the copyright and/or trademark holder only. You hereby agree that you agree to the Terms of Use and that the artwork you download will be used for non-commercial use without infringing on the rights of the copyright and/or trademark holder and in compliance with the DMCA act of 1998. Before you use or reproduce this artwork in any manner, you agree to obtain the express permission of the copyright and/or trademark holder. Failure to obtain such permission is a violation of international copyright and trademark laws subject to specific financial and criminal penalties.

Mvg Johan

Sjezus, brian zet het gewoon erop man ze komen je echt niet halen op een show ofzo. Het redbull promoteam zij ook niks van de kist van john op onze show. Groeten Yannic

idd gewoon doen.

je kan natuurlijk altijd een mailtje er op wagen, wie weet krijg je antwoord.

voor hun is het natuurlijk ook reclame

mijn big lift vliegt ook gewoon in red bull kleuren.
Ik heb toen een mailtje gestuurd naar red bull omdat ik een bedrijf een groter logo wilde laten snijden. dit deden ze niet zonder toestemming. Mailtje van red bull gekregen dat ik het niet mocht gebruiken maar ik zie ze ook niet zo gauw controleren.

schijnbaar pakken ze wel de bedrijven aan die de stickers snijden in opdracht, tenminste wel in duitsland.

dus toestemming om het te gebruiken kan je vergeten maar ik heb nog nooit wat gehoord over mijn big lift in de red bull kleuren en die foto's heb ik ze wel laten zien.

Ik ben naar een belettering zaakje in rotterdam geweest. deze zit op de goudse single

neem je ontwerp mee en hij kijkt of hij er wat mee kan.

ik wil jou versie ook wel graag hebben...
ik had de red bull letters zonder outline... dus als je die hebt.......

ik heb ze in Adobe illustrator formaat, ze zijn dan vector based en makkelijk te importeren in de meeste snij programma's

ik mail ze vanavond wel ff naar je

Back