Goedemiddag,
Vandaag lekker met de trex geblazen, de 700 dan. Zoonlief heeft de eerste zelfstandige vlucht gemaakt met de 600E, ook gaaf.
Toen ik een aantal rolls had gedaan met de 700 en daarna even op de kop hing (luchtmaaien op 30 meter en geen gras) stopte mijn YS motor er bijna mee en ik had me al ingesteld voor een autorotatieval. Toch begon de motor in de rechtopstand weer te lopen, dus het ging gelukkig allemaal goed. Ik heb een fuel magnet plus een headertank. Heeft dit toch met lucht te maken of zijn er andere redenen te bedenken dat de motor er bijna mee stopte bij het op de kop vliegen? Er kan best een klein belletje hebben gezeten in de headertank...
Loges
Vandaag lekker met de trex geblazen, de 700 dan. Zoonlief heeft de eerste zelfstandige vlucht gemaakt met de 600E, ook gaaf.
Toen ik een aantal rolls had gedaan met de 700 en daarna even op de kop hing (luchtmaaien op 30 meter en geen gras) stopte mijn YS motor er bijna mee en ik had me al ingesteld voor een autorotatieval. Toch begon de motor in de rechtopstand weer te lopen, dus het ging gelukkig allemaal goed. Ik heb een fuel magnet plus een headertank. Heeft dit toch met lucht te maken of zijn er andere redenen te bedenken dat de motor er bijna mee stopte bij het op de kop vliegen? Er kan best een klein belletje hebben gezeten in de headertank...
Loges