Redline 106

Ik heb gelezen op het grote forum dat de Redline 106 zal voorgesteld worden op de volgende IRCHA meeting . Met demo's van toppiloten !
Kben benieuwd want ik wacht nog altijd om deze in mijn Raptor90 te steken .

Hey Guys, just want you to know that your wait will soon be over. At IRCHA this year you will see the soon to be released powerhouse Redline engine. This engine packs some serious power and for those who have the option on gearing this should bring any helicopter to life. So if your tired of getting pumped, regulated or upgraded you need to check it out the Ace Hobby booth at IRCHA.

We will be demoing this engine and you can see for yourself the power and performance that the Redline engine line has.

Also we will have many of our team pilot at IRCHA available to help with any questions or issues you may be having. If you should have a problem stop on by and we will be more than happy to help.

Look forward to seeing you at IRCHA and showing you not only a proven helicopter but also some new and exciting engines that deliver performance that is backed by a 3 year warranty.

See you soon,

Jeff Fassbinder

Ik denk dat het de Raptor 90 de powerboost gaat geven die deze nodig heeft . Ik heb indertijd direct de Redline53 in de Rap50 gestoken en die heeft de heli getransformeert ! Dus laten we hopen dat hij de designfoutjes van de 53 niet geerft heeft .(carb problemen) Goede zet van TT mensen ,inplaats van een nieuwe heli te ontwerpen maken ze nieuwe motoren om te voldoen aan de nieuwe vliegstijlen en hoeven de Raptors (die goede heli's zijn) niet afgeschreven worden . En die motoren worden ook bij de concurentie gestoken . Voor mensen die twijfelen dat een Rap90 geen goede heli 's zijn , kijk hier dan eens .VIDEO COVERAGE: 3DMasters 2009 | RC Heli Resource bij Tom-Erik Rolfson
Op RR is er een gast een testverslag aan het doen met de Webra100 in een Synergy, maar de verdere testen blijven uit . Het valt wat tegen zeker !? Ik zou liever die test zien in een Raptor omdat een Synergy al super vliegt met een 91 op 15% .
Hopelijks valt de prijs ook mee want de prijs van de webra zeker nie.;)

maar heeft die motor de zelfde inbouwafmetingen dan een os ?
kan dan toch in alle 90ers neem ik aan ? ben benieuwd !!!!!!

Van wat ik er van gelezen heb wel, een drop-in replacement voor OS.
Alleen het spruitstuk/uitlaataansluiting schijnt behoorlijk af te wijken, dus je moet dan waarschijnlijk wel voor de speciaal ontwikkelde pipe gaan (lijkt me trouwens ook het slimste).
Ben ook benieuwd naar de prijzen, en het verbruik :) ...

wanneer komt hij uit , en gaat hatori adaptors maken ? als ze in willen springen , zullen ze al wel wat hebben toch

Het zal gebeuren kort na de IRCHA meeting zeker , er zijn nog geen data's !
TT heeft al een uitlaat maar ik denk dat andere fabrikanten kort gaan volgen .
Ik geloof dat de TT demper gaat gelijken op de zwarte Hi-flo die ze voor de 53 hebben .:sleepy:

Back