Redline 53 Highflow- of smoothy pipe verschillen

Allen,

Momenteel heb ik in mijn raptor 50 een Redline 53 motor van ThunderTiger zitten, met een Highflow pipe erbij (zo'n zwarte). Volgens de beschrijving, goed bij hoge toeren en heftig vliegen. Nu kan ik niet zo heel goed vliegen, maar met de performance zit het wel goed, echterrr.... het ding maakt wel erg veel geluid.

Nu dan de vraag: Heeft iemand ervaring met de Smoothy Pipe van ThunderTiger? Is die ook stiller, of is dit echt enkel het verschil in F3C(smoothy) en 3D(highflow)?

Ik hoor het graag
Arthur

p.s. komt mooi stukje vliegweer aan! windje 8 bft!

De MP5 SB is een alternatief welke stiller is en toch veel power heeft

De MP5 SB is een alternatief welke stiller is en toch veel power heeft
Dank voor je antwoord. Op de verschillende Fora en review sites staat deze pijp inderdaad als goed alternatief, alleen is het vermogen met de Highflow pijp nog iets beter (niet dat ik dat verschil ga merken, maar dat ter zijde).

Ik ben daarom erg nieuwsgierig naar de ervaringen met de smoothy pijp, die ook speciaal voor deze motor is gemaakt.

Het scheelt wel iets.Maar nu ook niet zoveel,dat ik hiervoor de demper zou gaan uitwisselen.
Als je je Redline teveel lawaai vind maken,en je hoeft niet zozeer de maximale power eruit te persen kan je er ook voor kiezen om je motor iets
vetter af te stellen,maakt dan ook een mooi rustiger geluid.

Het scheelt wel iets.Maar nu ook niet zoveel,dat ik hiervoor de demper zou gaan uitwisselen.
Als je je Redline teveel lawaai vind maken,en je hoeft niet zozeer de maximale power eruit te persen kan je er ook voor kiezen om je motor iets
vetter af te stellen,maakt dan ook een mooi rustiger geluid.
Ok! Dus jij hebt ervaring met de twee pijpen! Dus voor het geluid hoef ik het niet te doen. Dat scheelt weer EUR 85,- Thanx

Back