Reely Core brushless

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Guus Scholtens, 25 jan 2021.

  1. Guus Scholtens

    Guus Scholtens

    Lid geworden:
    29 jun 2020
    Berichten:
    10
    Locatie:
    Nederland
    Hallo allen,

    Ik ben nogal nieuw in deze rc wereld, onlangs mijn eerste rc gekocht een WLtoys 14401.
    Leuk en snel ding, maar compleet en doet het super.

    Echter heb ik van iemand een Reely Core 1/10 overgenomen.
    https://www.conrad.nl/p/reely-core-brushed-110-xs-rc-auto-elektro-buggy-4wd-rtr-24-ghz-1462491

    Helaas ik deze bij lange na niet compleet, maar wil hier een leuk project van maken. Liefste brushless. Ook van oorsprong was het een 4wd en is deze omgezet naar 2wd door de vorige eigenaar.

    Helaas heeft de auto zeer weinig ruimte en is alles van dun plastic. Dus is het uberhaubt mogelijk om hier wat van te maken.
    [​IMG]

    Zit nu een brushed motor in (diameter van 2,7 en 3,7 lang dacht ik), servo heeft maar een beperkte inbouw diepte van 2.5 cm diepte.

    Accucellen komen links en rechts van de auto.
     
  2. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.354
    Locatie:
    Gavere/België
    Aan alles zie je dat het geen topmodel is (was?). Kostte ook niet zoveel bij nieuw aankoop zie ik. Ik zou zeggen, maak hem eerst terug rijdbaar zoals hij er nu bij staat (wat ontbreekt juist?). Je moet wat afwegen of het de moeite is hier een project van te maken: brushless, shocks upgraden en wie weet wat nog. Terwijl het wellicht geen racemonster wordt.
    Welke batterij packs gaan daar in?
    Als je de gears eens checkt, kun je een idee hebben of dit ok zou zijn voor brushless ombouw. Op eerste zicht niet echt, maar wie weet. Het ziet er op zijn geheel niet zo heavy duty uit.
    Hopelijk heb je er niet te veel voor betaald.