Ik (ook een beginner) was vergeten de lagers tussen het differentieel en het chassis aan te brengen, die waar die pennetjes in moeten die met 1 kant in het differentieel gaan, en in de andere kant gaat die aandrijvstang. Dus heb m'n voorste differentieel aan gort gereden. De tandjes die op die pennetjes zaten waren afgeslepen, en de tandjes in de binnenkant van t differentieel waren ook compleet afgesleten. Dus had ik opeens een 2wd ipv een 4wd..
Een week later heb ik hem tegen de stoelpoot aan geparkeerd, linkervoor ophanging afgebroken, oeps.. Ook vertoonde het chassis scheuren, maar dat kwam doordat ik de voorbumpers er niet op had gezet (die houden de beide delen van het chassis bij elkaar, en dat was hier niet het geval, dus kwam er een dikke scheur in het chassis)..
Inmiddels is de 2e cross tiger binnen en zit het chassis al grotendeels in elkaar, dit keer wel goed in elkaar zetten

.
Het is opzich best een stevig ding, als je er maar normaal mee omgaat (geen botsingen) en hem goed in elkaar zet.
Wat alleen wel een nadeel is is de kogelschroefjes die je in het plasticje draait wat aan de servo vastzit / in de bevestiging van de wielen draait.
Die dingen waar je de stuurstang op vast klikt, ze zijn totaal onmogelijk om helemaal in het plastic te krijgen, er zit niet genoeg ruimte tussen om ze fastoenlijk vast te draaien, dus 1 van die kopjes is bij mij dan ook al afgebroken, de helft vastzittend in dat plasticje wat op de servo komt, dan kan je er dus niks meer mee. Dus ik was een nieuw plasticje nodig + een nieuwe kogelschroef.
Gelukkig heb ik mijn oude crosstiger om te kanibaliseren. Dat was ook het idee bij het bestellen van een 2e, wat overigens ook veel goedkoper is dan de kapotte onderdelen bij te bestellen.