REELY RC ELEKTRO HELIKOPTER 40 MHz RTF

• Topicstarter Topicstarter barthezzo
  • Startdatum Startdatum
B

barthezzo

Guest
hallo,

ik ben een beetje aan het kijken voor een heli,
net kwam ik op Conrad.com de REELY RC ELEKTRO HELIKOPTER 40 MHz RTF tegen,
nou wil ik graag weten of dit wat is, heeft iemand hier ervaring mee en zo ja, wat voor een ervaring?
hij is €99'- en dan is hij compleet met een 4 kanaals zender.

zie hier de link:

http://www1.nl2.conrad.com/scripts/...lb_user_js=Y&shop=NL2&p_init_ipc=X&~cookies=1

232660_LB_00_FB.EPS.jpg

alvast bedankt!

Bart:D

Dan kun je toch beter voor de walkera #4(-1) gaan, die is ietsje "bekender". is te verkrijgen bij www.rcvliegshop.nl, en kost 94 euro.
Lijkt mij dat beide heli's min of meer hetzelfde zijn, tenminste die reely en de walkera 4, maar de walkera 4-1 is dan weer anders.
En ik zou persoonlijk voor de 4-1 gaan als je een fixed pitch wil aangezien de 4-1 een eenvoudigere rotorkop heeft.

ZNl

maar ik heb nog nooit heli gevlogen he! :P
is het dan wel verstandig om zown model aanteschaffen?

barthezzo zei:
maar ik heb nog nooit heli gevlogen he! :P
is het dan wel verstandig om zown model aanteschaffen?
Juist de Walkera 04 en de 4#1 worden aangeraden als beginnersheli. de aanschaf is relatief goedkoop, heli is crashbestendig, onderdelen zijn goedkoop en goed verkrijgbaar en de techn iek is eenvoudig, waardoor je niet gelijk een bulk informatie over je heen krijgt. Registreer en kijk eens rond op www.rcvliegshopforum.nl , hier zitten zeer veel beginners en mensen kunnen je daar verder helpen met het beginnen. de 4#1 is de opvolger van de 04, de 4#1 heeft een andere kleurstelling en technisch gezien is de motorkop vereenvoudigd wat hem directer en steviger maakt.

Back