Reflex 5010 Nieuwe Upload!!!

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Aad, 17 nov 2004.

  1. Aad

    Aad Guest

    De uplaoad voor REFLEX XTR, de 5010 is nu reeds te downloaden bij de Reflex website,zorg dat je daar geregistreed ben, het downloaden duurt wel een poosje, kijk bij update

    Sucses!!!! :p
     
  2. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    Kan iemand mij uitleggen hoe je kunt downloaden????

    Je moet het in je winkelmandje gooien en dan??? gewoon de hele bestelprocedure doorlopen?
     
  3. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    lachen, daar zit de sporthal in waar de duitse indoor kunstvlucht kampioenschappen geweest zijn :)

    daar zijn forumleden nog heengeweest om aan mee te doen :D

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. Aad

    Aad Guest

    Tsja Satoer, ik heb ook alle knoppen ingedrukt, maar uiteindelijk had ik hem dan toch, dus uitproberen maar , ben je wel geregistreerd daar??
    Gerard heeft 'm ook, misschien weet hij de rechtstreekse procedure?
    Ik word altijd leip van die gebruiks -onvriendelijke zooi............#@$%$(Sorry)
     
  5. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    er staat ergens een heel kleinn download linkje meen ik, dat was un het verleden ook.
     
  6. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
  7. Aad

    Aad Guest

    Zie je nu wel. Michel ! Maar in die link staat nix bij mij hoor !! Weet je dat? :)
     
  8. Rick NT

    Rick NT

    Lid geworden:
    29 dec 2002
    Berichten:
    1.594
    Locatie:
    Boxtel
    Hoogstwaarschijnlijk omdat die download via de Shop-software loopt en pas geactiveerd wordt na een bestelling. Staat ook iets bij maximaal 5 downloads en 3 weken beschikbaar ofzo. Je krijgt ook een mailtje toegestuurd.

    Rick
     
  9. Raptor Rulezzz

    Raptor Rulezzz

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.646
    Locatie:
    Somewhere under the rainbow
    Je kunt hem nu ook downloaden vanaf

    http://www.dijkgraaf.ath.cx/reflex_update.htm

    normaal is 42 kb/s maar je begrijpt als jullie met 100 tegelijk downloaden dat het iets langzamer zal gaan, maar allicht een aardig alternatief tegen de reflex site (momenteel 7kb/s)

    Cheers,

    Rich 8)
     
  10. Marcel

    Marcel

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    3.079
    Locatie:
    Tilburg
  11. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    Zo, als je dat even in het echie met een Logo doet in een indoorzaaltje... 8)

    Even een algemene tip voor andere die hun beeldscherm willen filmen:
    -Zet de witbalans op daglicht. Klinkt raar, maar uit een monitor komt daglicht. (anders krijg je een blauw beeld, zoals in de video van hierboven)
    -Zet de frequentie van de monitor op 50 Hz of anders op 100 Hz. of probeer de shutterspeet van de camera gelijk te maken met de frequentie van de monitor. (Dit is goed gedaan in de video van boven, anders loopt er een balk over het beeld)
     
  12. Aad

    Aad Guest

    Heb dat filmpje gezien, Sjeuzzzz man, ze moeten al die RC heli-vliegers die ZO vliegen in een echte heli dauwen, en er dan ook zo mee vliegen.. eens kijken hoe ze er dan uit komen.....
    dat is geen vliegen meer, dat is shaken, helemaal leip :Fade-color
     
  13. Huey_Pilot

    Huey_Pilot

    Lid geworden:
    22 dec 2002
    Berichten:
    81
    Locatie:
    Hillegom
    Het downloaden gaat volgens mij niet meer, heb de hele bestelling doorgelopen maar krijg nergens een dowload link.
    Had alleen de mogelijk om Lieferung als CD te kiezen, zal hem dus over een paar maanden ook op Cd Krijgen.

    Heb hem nu bij Raptor Rulezzz gedownload.
    Bedankt Raptor Rulezzz
     
  14. Aad

    Aad Guest

    Het is wel zo slim om het gelijk op een CD-rom te zetten.
     
  15. Jimmy J

    Jimmy J Guest

    Bandwidth Limit Exceeded
    The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
    --------------------------------------------------------------------------------

    Apache/1.3.33 Server at www.cjcraigj.rchomepage.com Port 80
     
  16. Janhughes

    Janhughes Guest

    Vraagje ik heb zelf de xtr v 5.006 geinstaleerd en de 5010 via de link op dit forum gedownload .
    Alleen als ik de 5010 wil instaleren zegt hij dat ik de juiste versie niet heb geinstaleerd ra ra wie weet raad.
    Mvg Jan.
     
  17. w.pasman

    w.pasman

    Lid geworden:
    3 apr 2004
    Berichten:
    171
    Hebben ze nu eindelijk een scene met eeneen FAI pad (vlaggetjes in een vierkant)? Ik heb reflex 5 nog niet eens geinstalleerd omdat F3C trainen zonder vlaggetjes me niet nuttig leek...
     
  18. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    wouter, als je dat echt mist kan je toch prima even een bitmap scenery modificeren ?
     
  19. Aad

    Aad Guest

    @ Jan, kijk even bij www.rc-sim.de daar hebben ze het er ook over
     
  20. Rick NT

    Rick NT

    Lid geworden:
    29 dec 2002
    Berichten:
    1.594
    Locatie:
    Boxtel
    Ik hadt hetzelfde probleem als Jan. Op de originele Reflex CD staat een DATA.CAB file, deze kun je openen m.b.v. WinZip. In deze file staan 2 *_REFLEX.exe files. Hoogstwaarschijnlijk staat op jouw systeem de file met als datum 30-3-04 20:40, extract de nieuwere exe met datum 30-3-04 20:42 naar je installatie map van Reflex. Rename de originele Reflex.exe naar bv. Oud_Reflex.exe en rename de zojuist ge-extracte file naar Reflex.exe.

    Nu zou het update-proces wel moeten lukken, alleen bij mij draait de geupdate Reflex.exe niet en krijg meteen een C++ waarschuwing. Dus eerst een RESERVE kopie maken van de map is raadzaam.

    Rick
     

Deel Deze Pagina