Reflex : kleuren aanpassen van een model.

Hey.

Iemand ervaring met de kleuren aan te passen van een model ?
Ik bedoel dus niet de kleuren van vlakken die je kan aanpassen in het modelbouw proggie dat er bij zit.
Maar de kleuren van de textures van het model.

Ik zou dit graag doen voor mijn vriendin, ze heeft soms problemen met te zien wat de bovenkant en wat de onderkant is :oops:

Thx

Gerard_nl zei:
LED zei:
mja kahd gegoogled maar nikske gevonden.

Bedankt voor de link.

is het nu echt zo moeilijk om even zelf na te lezen wat je gepost hebt en eventueel dan te verbeteren met de wijzig knop ?

kom op zeg.

de complete allesbeschrijvende reflex modelmakerpage: http://rcaddict.rchomepage.com/Ken_Myers_RMK/

amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai kwist ni dat een tikfout hier het einde van de wereld was ze..

mss de oudere generatie die er niet goed tegen kan ??

Kheb het ondertussen al gevonden, zo simpel dat ik het ni zag :mad:

LED zei:
Gerard_nl zei:
LED zei:
mja kahd gegoogled maar nikske gevonden.

Bedankt voor de link.

is het nu echt zo moeilijk om even zelf na te lezen wat je gepost hebt en eventueel dan te verbeteren met de wijzig knop ?

kom op zeg.

de complete allesbeschrijvende reflex modelmakerpage: http://rcaddict.rchomepage.com/Ken_Myers_RMK/

amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai kwist ni dat een tikfout hier het einde van de wereld was ze..

Kheb het ondertussen al gevonden, zo simpel dat ik het ni zag :mad:

LED:
Je pedante karakter verdient eigenlijk een ban van dit forum.
Er zijn hier mensen die je willen helpen, als je hen dan nog eens in het gezicht wenst na te spuwen, ga dat dan elders doen, wil je?
Dank.

LED zei:

Kheb het ondertussen al gevonden, zo simpel dat ik het ni zag

zelfs in 3 zinnen 5 spel en taalfouten, die prima te voorkomen zijn als je je pst even nogmaals overleest voordat je op "ok" drukt.
dat wil ik enkel zeggen.

in de link die ik je gegeven hebt staat alles wat je moet weten over de modelmaker van reflex.

Kvind het vrij belachelijk dat er over zo een detail op die manier gereageerd wordt. Mijn nederlands schrijven is niet denderend en dat weet ik goed genoeg.
En uw eerste reply was ook op een niet al te vriendelijke manier geformuleerd.
Ik ben hier nieuw, en wat je zelf zegt mag je dan van mij ook natrekken.
Ik heb hier nu een 5 tal posts gedaan. Paar vragen, zoals elke beginnende modelbouwer, en 1 post waar ik 1 uur aan gespendeerd heb om een ander persoon te helpen. Dus in plaats van mij van de eerste af te snauwen kan het ook op een vriendelijek manier gezegd worden.

Dreigen met ban is anders ook niet al te volwassen, en haalt geen steek uit want een ander accountje is rap gemaakt. Mij moet ge het niet gaan uitleggen want ik ben al meerdere jaren forum modurator op verschillende fora. Weliswaar waar 99 % jongeren zijn, aldus mijn opmerking over oudere generatie.

Vandaar ook mijn manier van schrijven in een post.
Kan je het niet lezen, pech voor mij en reply dan ook niet.

Maar ik ga mijn manier van typen niet veranderen.

Voor de rest mag er hier een slotje op want ik weet ondertussen al hoe het moet.

Back