Na een behoorlijke crash en het begin van de wintermaanden heb ik mij Reflex aangeschaft.
Mijn Reflex 5.03 werkt inmiddels, vreemd dat ze die perikelen met Vista niet op de doos zetten.
Ik heb al gevlogen maar loop tegen de instellingen aan.
Ik Kies voor de Logo 10 (zelf heb ik een Logo 16) maar de standaard instellingen zijn erg gevoelig.
Ik breng in het scherm Model Parameters een paar wijzigingen aan dus de 100 % wijzigen in bv. 70% waardoor het allemaal wat minder gevoelig is. De gyro laat ik op 100% staan.
Mijn instellingen denk ik op te slaan in Save Model met naam logo 16 en dan krijgt het een PAR extensie.
Nu hoopte ik dat als ik reflex weer opnieuw opstart je het reeds eerder opgeslagen model weer kon ophalen/ inlezen.
Dan kies ik Select Model en dan kom ik in het scherm Model Selection.
Helaas zie ik daar mijn logo 16 niet meer terug!
Ik moet dus steeds weer de Model parameters aanpassen.
Weet iemand hoe je een reeds opgeslagen model weer terug kan inlezen???????
Heeft iemand een logo 16 als bestandje voor Reflex zodat het op het scherm wat groter is dan de Logo 10?
Ton
Mijn Reflex 5.03 werkt inmiddels, vreemd dat ze die perikelen met Vista niet op de doos zetten.
Ik heb al gevlogen maar loop tegen de instellingen aan.
Ik Kies voor de Logo 10 (zelf heb ik een Logo 16) maar de standaard instellingen zijn erg gevoelig.
Ik breng in het scherm Model Parameters een paar wijzigingen aan dus de 100 % wijzigen in bv. 70% waardoor het allemaal wat minder gevoelig is. De gyro laat ik op 100% staan.
Mijn instellingen denk ik op te slaan in Save Model met naam logo 16 en dan krijgt het een PAR extensie.
Nu hoopte ik dat als ik reflex weer opnieuw opstart je het reeds eerder opgeslagen model weer kon ophalen/ inlezen.
Dan kies ik Select Model en dan kom ik in het scherm Model Selection.
Helaas zie ik daar mijn logo 16 niet meer terug!
Ik moet dus steeds weer de Model parameters aanpassen.
Weet iemand hoe je een reeds opgeslagen model weer terug kan inlezen???????
Heeft iemand een logo 16 als bestandje voor Reflex zodat het op het scherm wat groter is dan de Logo 10?
Ton