Reflex: opslaan van een model

Na een behoorlijke crash en het begin van de wintermaanden heb ik mij Reflex aangeschaft.
Mijn Reflex 5.03 werkt inmiddels, vreemd dat ze die perikelen met Vista niet op de doos zetten.
Ik heb al gevlogen maar loop tegen de instellingen aan.
Ik Kies voor de Logo 10 (zelf heb ik een Logo 16) maar de standaard instellingen zijn erg gevoelig.
Ik breng in het scherm Model Parameters een paar wijzigingen aan dus de 100 % wijzigen in bv. 70% waardoor het allemaal wat minder gevoelig is. De gyro laat ik op 100% staan.
Mijn instellingen denk ik op te slaan in Save Model met naam logo 16 en dan krijgt het een PAR extensie.
Nu hoopte ik dat als ik reflex weer opnieuw opstart je het reeds eerder opgeslagen model weer kon ophalen/ inlezen.
Dan kies ik Select Model en dan kom ik in het scherm Model Selection.
Helaas zie ik daar mijn logo 16 niet meer terug!
Ik moet dus steeds weer de Model parameters aanpassen.
Weet iemand hoe je een reeds opgeslagen model weer terug kan inlezen???????

Heeft iemand een logo 16 als bestandje voor Reflex zodat het op het scherm wat groter is dan de Logo 10?
Ton

He Ton

het kan wel, maar je moet wel weten hoe.
zonder reflex te starten ga je naar de map reflex .openen.
In die map ga je naar heli.openen.
In deze map ga je naar mikado.......heli nog wat.openen.
In deze map vindt je bestanden met de naam logo10.
Alle bestanden met deze naam kopieer je in deze map.
Elk bestandje krijgt logo10 - kopie
Dan ga je elk van deze bestandjes een nieuwe naam geven:
Bijv.: logo 10-kopie.par verander je in logo 16.par en logo 10-kopie.mod verander je in:logo 16.mod en voor het ,jpg bestand doe je het zelfde.
Daarna start reflex op.
Kies model mikado logo 16.
Nu is alles nog logo 10, maar als je nu de parameters veranderd en het gewijzigde .par saved i.p.v. het oude logo 16.par bestand heb je de eerst volgende keer een LOGO 16

Eigenlijk heb je al een nieuw logo 16.par bestand in deze map omdat je deze al had gemaakt,dus deze is er al en hoef je deze niet te kopieeren en te benamen.

zo moet het lukken!
succes Richard

Laatst bewerkt:
opslaan model

Hoi Richard,

Inmiddels uitgeprobeerd en het is gelukt.
De instellingen blijven behouden!

Bedankt
Ton

Back