Reflex Software en Dongle

• Topicstarter Topicstarter r0eladn
  • Startdatum Startdatum
Hoi,

dat gaat natuurlijk niet werken :)

Je hebt waarschijnlijk de originele software niet, anders stelde je deze vraag niet. De dongle is de beveiliging, dus zonder werkt Reflex niet.

Dit topic zal denk ik gesloten worden, want het bespreken van illegale software is niet toegestaan op het forum.

Overigens: gebruik de zoekfunctie ook eens, dan was je deze vraag een keer of 10 tegengekomen ;)

Succes !

Grtz,
Menno

Laatst bewerkt:
Hey,

Bedankt voor de snelle reactie.
Ik snap waar je naartoe gaat. Maar iets aardiger mag wel. (ik heb vanzelfspr. uitvoerig gezocht) Als je mij kan vertellen dat deze link al eerder is opgekomen houdt ik mijn mond direct.

Ik ben het ook helemaal eens met wat je zegt.
Maar als je de link bekijkt klinkt het redelijk aannemelijk dat dat zou moeten werken...toch?
Er zit reflex software bij en er zitten aansluitkabels bij.

- Specification :
- Model Name: USB Reflex XTR SIMULATOR Cable
- Support : Reflex XTR software
- Compatibles : MS Windows 98 / 2000 / NT / XP
- Support : USB HID 1.1
- Various Connector : Futaba Esky
- Reflex XTR software included

Ik heb geen flauw idee wat dat pakketje dan anders zou moeten voorstellen.
Enige optie die er over is is dat het een oplichterssite is die illegale software verkoopt of een enorm oude versie van reflex of iets in die geest.

Als er iets voor 15 $ wordt aangeboden doe ik dat liever dan het originele pakket van reflex kopen.

Roeland

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit betreft alleen de kabel, die merkgebonden is.
Je hebt dus nog de dongle nodig die in de usb poort gaat.
Die dongle is niet los te koop.

Hoi,

ik was ook niet boos, ik heb je toch ook met een antwoord geholpen ?

Het is alleen jammer dat er steeds dezelfde vragen worden gesteld, zonder dat mensen eerst de moeite nemen even wat leeswerk te doen.

Zoekfunctie gebruikt met Reflex, resultaten staan hier:

Modelbouwforum.nl - Zoekresultaten

122 hits :)

Grtz,
Menno

Hey Rhelie,

Bedankt voor de reactie.
Mijn zoektocht als goudzoeker heeft mij weer op een doodlopende straat gebracht.

Ik weet voldoende.

goudzoeker, investeer die 100 euro's het is een prachtsim die erg realistisch draait op helicoptervlak !

Back