Reflex update downloaden -> waar?

Hoi,

Na lange tijd wilde ik weer eens wat gaan doen met Reflex. Software geïnstalleerd, dongle aangesloten, en niet draaien. Versie 5.0.2 draait blijkbaar niet onder Vista. Geen probleem, even kijken op wsn-aero of er een update is (evt. bestellen).

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan geen Reflex software meer vinden op de site :( Wel allerlei hardware.

Weet iemand waar ik het zoeken moet :confused:

Updates zijn met googlen heel makkelijk te vinden, hier bijvoorbeeld!

Voor vista is het wel even oppassen: NIET in de c:\program files folder installeren! Vista heeft daar specifieke rechteninstellingen op staan en dat gaat niet goed. beter gewoon in c:\reflex bijvoorbeeld.

Het beste installeer je reflex op een XP machine en copieer vervolgens de hele directory naar vista en draaien maar!

succes,
Jeroen

Helaas, de updates werken niet. De update meldt dat'ie reflex niet kan vinden. Misschien een US tegen een europese versie of zoiets? Heb helaas geen XP meer, anders was het misschien wel ene oplossing.

Heb inmiddels de juiste site gevonden (www.simwerk.de) zal wel eens kijken of ik nog update of het erbij laat zitten. Vind het wel wat prijzig!

In ieder geval bedankt voor de hulp :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Back