Reflex XTR ism FF9> hulp gezocht

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
Amstel76 zei:
Even het model in je zender resetten en op nieuw SWH1 instellen. Overigens, als je een ander swashplatetype zou kiezen dan wordt het model automatisch gereset.

Verder is het een kwestie van een liniare pitchcurve aanmaken, dus 0 25 50 75 100. De zender opnieuw calibreren in Reflex en weer even de kanalen nalopen en instellen of reversen.

Ik heb het model idd al een keer gereset, de pitchcurve is standaard lineair, evebals de gascurve. Ik weet zeker dat het de vorige keer ook zo stond nl

nwolsink zei:
Amstel76 zei:
Even het model in je zender resetten en op nieuw SWH1 instellen. Overigens, als je een ander swashplatetype zou kiezen dan wordt het model automatisch gereset.

Verder is het een kwestie van een liniare pitchcurve aanmaken, dus 0 25 50 75 100. De zender opnieuw calibreren in Reflex en weer even de kanalen nalopen en instellen of reversen.

Ik heb het model idd al een keer gereset, de pitchcurve is standaard lineair, evebals de gascurve. Ik weet zeker dat het de vorige keer ook zo stond nl

bij mij gaat alles verkeerd gas is rechts,alles is verkeerd ingesteld, ik krijg het niet voor mekaar
ik heb een raptor 50 en reflex,misschien dat jij mij kan helpen,

Op je FF9 bij parameters een heli aanmaken met SWH1 besturing en PPM zender modus.
Daarna even alles doorlopen of alle mixers uit staan > daarna calibrate center in Reflex + Assign Channels.

Bij mij werkt alles behalve Gas/Pitch, ik blijf het probleem houden als ik over half gas kom dat de besturing wegvalt.
Ik blij dit voor software van ruim € 200,- een hele kwalijke zaak vinden :evil:

dat ligt toch echt aan jouw instellingen en niet aan de sim.

probeer het eens simpeler, op zijn jan boeren fluitjes, niks instellingen , niks curves voor gas en pitch.

zender op ppm, nieuw VLIEGTUIG programma.
niks curves, niks swash mix.

dan center calibreren, dan kanalen toewijzen.
onder het heli menu ergens de govenor functie aanzetten.

moet zo werken.

ik persoonlijk vlieg altijd zo, niks met curves moeilijk enzo.

Gerard_nl zei:
dat ligt toch echt aan jouw instellingen en niet aan de sim.

probeer het eens simpeler, op zijn jan boeren fluitjes, niks instellingen , niks curves voor gas en pitch.

zender op ppm, nieuw VLIEGTUIG programma.
niks curves, niks swash mix.

dan center calibreren, dan kanalen toewijzen.
onder het heli menu ergens de govenor functie aanzetten.

moet zo werken.

ik persoonlijk vlieg altijd zo, niks met curves moeilijk enzo.

Dit had ik al geprobeert, zowel met een acrobatic toestel als met een zwever > zelfde probleem blijft bestaan.
Het vliegen van een vliegtuig gaat daarintegen perfect, op wat voor modus het dan ook staat, het gezeik zit hem in de heli's

ik denk dat REFLEX hier snel de deur weer uit gaat als dit zo door gaat. :(

Back