Reflex XTR video

• Topicstarter Topicstarter Bas
  • Startdatum Startdatum
Haha op die manier zou ik niet boven mn eigen hoofd willen vliegen :D .
Als dit de lage resolutie is wil ik wel de hoge zien 8O .

Groeten Laurens

Okay.... dit is echt eng!! 8O En ik maar denken dat die filmpjes van Curtis echt waren ;)

Naast het lichtval/schaduw is zelfs de richting dat het rook op wordt geblazen is realistisch (in het begin negatieve pitch => rook omhoog, positieve pitch => rook omlaag) alleen die Heli nog een beetje antialias en hij is helemaal top.

:worship:

CRAP ! dat ziet er heel erg lekker uit.

nu is het zeker dat dit de nieuwe nr 1 sim is.
checkmate. zet aan greatplanes voor realflight G3.

Vliegeigenschappen zijn hetzelfde als de vorige versie. compleet ruk dus.

...Grapje (even gerard het harnas in jagen haha) Volgens vele hier was de simulatie van de reflex het beste, en vanaf nu ook het grafische dus :D

Liet het niet aan m'n vriendin zien. "Oh, dit is tenminste eens een keer goed gefilmd inplaats van al die andere ruk filpjes op internet" Ze had het niet eens door!!!! hahahahaha

Doet ie nu ook de funky chicken als ie crasht? :lol:

Ik liet het filmpje vandaag aan een clublid zien en die vond het een mooi filmpje. Toen ik echter zei dat het een vliegsimulator was en geen "echte" film toen viel zijn mond open! :lol:

Wat kan het eind van de maand soms lang duren he ... :evil:

Grtz,
Emile 8)

gewoon WAANZIN ! maar opgepast mede modelbouwforummers ... steek nog wat RAM, knal er een geforce 5 in en formateer dat harde plaatje maar uit voorzorg want dat grafisch niveau zal niet iedereen zomaar uit zijn computertje geperst krijgen !!!

ik verwacht mij al aan een hoop negatieve flames in de trand van ... reflex draait te traag, schokkerig etc . etc ....

het gaat nog leuk worden :wink:

Y

Ik had al paar screenshots gezien, maar damn dit is echt realistisch man. 8O
Het is dat ik de 200 euro er momenteel gewoon nog niet voor over heb, maar anders... :roll: :oops:

Back