reflex xtr

• Topicstarter Topicstarter diverke
  • Startdatum Startdatum
D

diverke

Guest
Ik heb nu reflex xtr voor heli met zender futaba 9TCP super serie.
Ik ben nog maar een beginnerke.
Maar ik krijg die heli niet stabiel , dus moet ik constant corrigeren
is dat normaal of moet ik instellingen veranderen in reflex op op mijn zender. niet gemakkelijk zulle

soms begint hij ineens snel rond te draaien en nog van die onverwachte
bewegingen

Hi en welkom op het forum !

Ben je belg want ik heb de indruk dat die hier niet echt welkom zijn op het forum ! :roll:

Ik heb ook de reflex xtr,,

Eerst moet je de kanalen overeen stemmen met de switches en sticks van je zender >>> moest dat al gebeurd zijn >> ook met je de boel calibreren>> vind je ook in de reflex !
-
En een apart programaatje in de zender kan ook geen kwaad !
-
!!! En eigenlijk heel belangrijk !!!
Gebruik in het begin de Hovermodus !! Dit zijn er verschillende en kan je het oefenen omdat verschillende functies dan automatisch gebeuren !
-
Dit kan je dan opbouwen tot je alle functies onder de hand hebt :wink:

Heb je nog vragen ? Laat maar horen :wink:

Ben je belg want ik heb de indruk dat die hier niet echt welkom zijn op het forum !
Hoe kom je daar nu bij ? 8O
Dit geluid heb ik hier nog nooit gehoord en is absoluut niet waar!

Geen ruzie maken jongens

toch bedankt voor de tips ga het eens uitproberen

Die tips heb je dan toch van mij :wink:

Ruzie :lol: helemaal niet hoor !!

Hoi ! ik heb ook Reflex (van de vrachtwagen gevallen :wink: ) en als je met de staart de grond raakt gaat de heli tollen, dan simuleert hij dat de staartaandrijving kapot is.

Hi en welkom op het forum !

Ben je belg want ik heb de indruk dat die hier niet echt welkom zijn op het forum ! :roll:

Ik heb ook de reflex xtr,,

Eerst moet je de kanalen overeen stemmen met de switches en sticks van je zender >>> moest dat al gebeurd zijn >> ook met je de boel calibreren>> vind je ook in de reflex !
-
En een apart programaatje in de zender kan ook geen kwaad !
-
!!! En eigenlijk heel belangrijk !!!
Gebruik in het begin de Hovermodus !! Dit zijn er verschillende en kan je het oefenen omdat verschillende functies dan automatisch gebeuren !
-
Dit kan je dan opbouwen tot je alle functies onder de hand hebt :wink:

Heb je nog vragen ? Laat maar horen :wink:
Alles werkt fijn op de reflex, maar ook ik kan zelfs in hover mode de heli niet stil houden. Is er wat verkeerd. Ik vlieg al enkele jaren met een nine eagles in huis, maar met mijn trex 450 op de sim lijkt vliegen stukken moeilijker.

Alles werkt fijn op de reflex, maar ook ik kan zelfs in hover mode de heli niet stil houden. Is er wat verkeerd. Ik vlieg al enkele jaren met een nine eagles in huis, maar met mijn trex 450 op de sim lijkt vliegen stukken moeilijker.

welke nine eagles heb je dan ?

Back