T
tonh
Guest
Eh, kan iemand me eens uitleggen wat het zakenmodel van Reflex is ? Ik heb versie 5.02.1 en wilde eens kijken of er al een update is. Vervolgens kom ik terecht in allelei extra's die welliswaar gratis zijn maar slechts een maand geldig zijn maar die wel 10 keer gedownload kunnen woren (1x is toch genoeg ?). Waarom staan die extra's niet gewoon op de CD ?
Ook zijn er extra's voor 5.01, heb ik die dan al of zo ?
Ik snap er werkelijk geen ene biet van, en dan ook nog eens door 36 checkout schermen alsof we een deal van 1000 euro aan het sluiten zijn. Is het trouwens normaal dat er geen handleiding bij zit ?
Iets anders, het menu van Reflex biedt de mogelijkheid het heli-model te volgen maar die optie is altijd disabled. Hoe krijg is dat enabled ???
Ook is er maar 1 soort training enabled terwijl er 3 soorten zijn. Gaan die pas aan als je geslaagd bent voor de hoover training ???
In de online help staat het alsof alles geeanbled zou moeten zijn....
Typische software maar wel erg goed. Van meneer de Diplom Engineur... Erg duits....
Ton
Ook zijn er extra's voor 5.01, heb ik die dan al of zo ?
Ik snap er werkelijk geen ene biet van, en dan ook nog eens door 36 checkout schermen alsof we een deal van 1000 euro aan het sluiten zijn. Is het trouwens normaal dat er geen handleiding bij zit ?
Iets anders, het menu van Reflex biedt de mogelijkheid het heli-model te volgen maar die optie is altijd disabled. Hoe krijg is dat enabled ???
Ook is er maar 1 soort training enabled terwijl er 3 soorten zijn. Gaan die pas aan als je geslaagd bent voor de hoover training ???
In de online help staat het alsof alles geeanbled zou moeten zijn....
Typische software maar wel erg goed. Van meneer de Diplom Engineur... Erg duits....
Ton