Reflex zaken-model en disabled opties

• Topicstarter Topicstarter tonh
  • Startdatum Startdatum
T

tonh

Guest
Eh, kan iemand me eens uitleggen wat het zakenmodel van Reflex is ? Ik heb versie 5.02.1 en wilde eens kijken of er al een update is. Vervolgens kom ik terecht in allelei extra's die welliswaar gratis zijn maar slechts een maand geldig zijn maar die wel 10 keer gedownload kunnen woren (1x is toch genoeg ?). Waarom staan die extra's niet gewoon op de CD ?
Ook zijn er extra's voor 5.01, heb ik die dan al of zo ?

Ik snap er werkelijk geen ene biet van, en dan ook nog eens door 36 checkout schermen alsof we een deal van 1000 euro aan het sluiten zijn. Is het trouwens normaal dat er geen handleiding bij zit ?

Iets anders, het menu van Reflex biedt de mogelijkheid het heli-model te volgen maar die optie is altijd disabled. Hoe krijg is dat enabled ???
Ook is er maar 1 soort training enabled terwijl er 3 soorten zijn. Gaan die pas aan als je geslaagd bent voor de hoover training ???
In de online help staat het alsof alles geeanbled zou moeten zijn....

Typische software maar wel erg goed. Van meneer de Diplom Engineur... Erg duits....

Ton

Als je de 5.02.1 versie hebt, heb je de laatste. Verder zijn er ook geen officiele extra's die er dan nog niet inzitten. Je kunt natuurlijk wel extra modellen downloaden van andere sites. Vooral de raptor 90 van een van de forumleden is erg mooi en fijn om te vliegen.

Wat die trainingen betrefd , ik kan ze allemaal kiezen als ik wil. Ik weet ook niet wat je met het zaken model bedoeld.

O ja dit hoort meer thuis in software.

Hey Ton,
ben je al door je standaart uitvoering heen dan??
Ik weet niet maar een zakenmodel?? lijkt me niet nodig .. Oefenen oefenen oefenen dat is waar de sim voor is .. Tot je het zo ongeveer blind kunt .. en daar veranderd een volgende versie niets aan :)

Groeten

Voor de promenade training moet je ook de "Reflex scenery with selectable pilot position" kiezen. Hiebrij 'loop' je een rondje rondom de startpositie van de heli. Leuke training als je wat gevorderd bent met het hoveren.
De Torque-training is alleen beschikbaar als je een vliegtuig geselecteerd hebt. Dit is een training om met een vliegtuig een heli te simuleren, oftwel prop-hangen.

De Follow mode is eigenlijk onzin, heeft niks met modelvliegen te maken. Je lijkt dan net een kind van onder de 4 die steeds achter z'n bestuurbaar autotje aanloopt. Je leert er ook totaal niks mee.

Rick

while (1)
{
(hele hoop spaties)oefenen();
}

Ehh Robert, kan je een knopje maken waarmee ik de in mijn bericht kan plaatsen ? Kan niet indenten....

Ton

Oops, ik heb geloof ik een compleet bericht van mezelf weggeflikkers om dit bericht te kunnen maken.... :hammer:

Ton

Rick NT zei:
Voor de promenade training moet je ook de "Reflex scenery with selectable pilot position" kiezen. Hiebrij 'loop' je een rondje rondom de startpositie van de heli. Leuke training als je wat gevorderd bent met het hoveren.
De Follow mode is eigenlijk onzin, heeft niks met modelvliegen te maken. Je lijkt dan net een kind van onder de 4 die steeds achter z'n bestuurbaar autotje aanloopt. Je leert er ook totaal niks mee.

Rick

In de follow mode en sowieso als je in de lucht aan het staren bent naar de heli mis ik altijd een stukje horizon !! Je kan wel nicken en rollen als je als achtergrond alleen lucht hebt maar je bent elke referentie kwijt. En die heb je wel in het echt denk ik. Ben altijd blij als ik weer een stuk bos of zo zie.

Nut van promenade zie ik wel, in hoog tempo moet je dan gaan redeneren vanuit de heli in plaats van jouw standpunt

Ton

Vandaag hele zut naar m'n ouders mee genomen om ze te laten zien waar ik mee bezig ben. Pa heeft ook half jaar gelden een nieuw PCtje gekocht dus dat moest kunnen draaien. DAT valt dus tegen.... Moest op zijn 1280x1024 scherm een relatief klein window maken en dan haalde ik tussen de 7 en de 15 fps :-(( En dat vliegt NIET lekker. Nou heeft hij een videokaart van niks, gewoon de video-chip op het moederbord, die overigens met NeedForSpeed Underground II best lekker draaide. Niet met Reflex dus. Ik heb zelf een redelijk snelle bak, Athlon64 3.5 GHz, een nVidia 6600 GT en 1 Gb RAM en dan haal ik op 1280x1024 bijna altijd 60 fps maar soms minder door onduidelijke oorzaak. Bij m'n pa duurde het ook eeuwen na een crasj (>1 minuut) voor er weer gevlogen kon worden, heel raar, bij miu duurt dat gewon de ingestelde 2 sec.

Ton

Back