reflex zender instellingen

ik heb nu reflex en ik heb de zender op de instellingen van mij raptor geinstaleerd.
naar mijn idee is dit niet goed??

Nuttig antwoord Paul :roll:

Je moet geen mixers, Revomix of CCPM aan hebben staan dan is het goed.
De Raptor heeft ook geen ccpm of mixers nodig, dus volgens mij moet het werken met deze instellingen.

je kan ook prima vliegen op de mixers en curves van je eigen heli om het nog reeeler te maken allemaal, maar dat is voor een beginner niet te doen en zal het alleen maar minder echt vliegen.

gewoon een leeg programma pakken.

Moet je mij eens vertellen waar ik dat kan instellen.
Je moet namelijk een appart kanaal aangeven voor Nick, roll en pitch.

moet je effe zoeken op runryder, is ooit eeen draad over geweest meen ik, toen wilde ze samen een realistisch vliegende fury maken
overigens kan je gewoon de curve die je gebruikt in ccpm invoeren in de mechanish gemixte variant, en dan apart de kanalen toewijzen in reflex.
dan heb je hetzelfde :)

Volgens mij kun je geen ccpm instellen, dus per kanaal 1 servo. Wel kun je je gas en pitchcurves instellen, voor bijvoorbeeld idle-ups en autorotatie..

mvg,
Jeroen van Bemmel

Ik kan er niets van vinden hoor op Runryder.
Lijkt mij ook compleet overbodig, om een sim aan te sturen met ccpm.

curves staan natuurlijk los van wel of geen ccpm, je hebt namelijk twee curves, voor twee functies. Hier komt dus geen mixen aan te pas.

Maar ik geloof dat we allemaal wel hetzelde bedoelen.. reflex heeft aparte functies, geen CCPM mix, wel curve-ondersteuning.

Gerard_nl zei:
inderdaad :wink:
nooo.gif
Grappig zoals je het ineens omdraait... Om even je geheugen op te frissen, jij juist degene die zei dat het wel kon...

"volgens mij wel" als in "ik dacht van wel"

"reflex heeft aparte functies, geen CCPM mix, wel curve-ondersteuning"

ik dacht dus ook wel CCPM mix, maar was zeker van dat ie op curves te gebruiken is.

Back